חוששת מב"ש? בית"ר תציע לאלירן עטר חוזה חדש

במועדון הבינו שב"ש עשויה לפנות לשחקן אם לא תחדש את ההסכם והחלו בשיחות ראשוניות עם סוכנו. לאור מצוקת הבלמים: בן חיים עשוי להיות בסגל. ניצן: "רוצים להגיע לאירופה". דראפיץ' מרוצה מהתחרות על מקום בהרכב

(גודל טקסט)

חוזהו של אלירן עטר בבית"ר ירושלים יחודש באופן אוטומטי אם ירשום 16 שערים ובישולים. העניין הזה סוכם עוד כשחתם במועדון יחד עם חנן ממן בחלון ההעברות של חודש ינואר 2020. אלא שכעת, במועדון שלחו לשחקן מסר כי גם אם לא יגיע למספר הזה (עד כה, לשחקן שישה שערים ובישול) יוצע לו חוזה חדש לעונה הבאה.

אחת הסיבות שבגללן הקבוצה החליטה לעשות צעד בנושא הוא העובדה שרוני לוי מאמן כעת את הפועל באר שבע. המאמן מצוי בקשרים טובים עם השחקן, והוא כמובן לא יפנה לעטר תחת חוזה, אך אם בית"ר תחליט לא להחתימו, תיעשה אליו פנייה. גורם בבית"ר סיפר: "עטר שחקן חשוב מאוד והמטרה היא שימשיך איתנו גם בעונה הבאה. אנחנו בקשר עם הסוכן שלו". מלבד עטר, במועדון מנסים לקדם גם את החוזה החדש של עידן ורד.

אלירן עטר מאוכזב | דני מרון

לקראת המשחק מול בני סכנין מחר (חמישי, החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1), סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מתכננים לעלות עם אור זהבי ואופיר קריאף כבלמים. טל בן חיים עשוי להיות בסגל לאחר שהתאמן אתמול, אך ההחלטה הסופית תתקבל לאחר האימון המסכם. לגבי עטר, שהוחלף במשחק האחרון, השחקן סיים את האימון המסכם כשהוא חש בטוב, אבל ההחלטה לגביו תתקבל רק מחר.

מבחינת צמד המאמנים, אין כוונה לעשות שינויים גדולים בהרכב, אך ייתכן ששי קונסטנטין ישוב לעמדת המגן הימני. עלי מוחמד, שסובל אף הוא מחולשה, הודיע לצמד כי הוא מסוגל לפתוח בהרכב. באימון המסכם התלונן אביאל זרגרי על עומס והוא בספק למשחק. במועדון סיכמו עם הקשר הצעיר שיעבור מחר מבחן כשירות ואז יוחלט אם יפתח. ניקו אולסק כבר בכוננות.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1025952

דראפיץ' הבהיר לקראת המשחק: "זו תקופה טובה יותר מאשר בפתיחת העונה, הסגל רחב יותר. כולם נמצאים בסיר הלחץ של הכדורגל הישראלי. המשחק האחרון שלנו היה לא רע אבל אנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. הקבוצה? זה כמו שף עם מוצרים, ככל שהמוצרים יותר טובים כך העונה טעימה יותר. הגיע חיזוק כמו שרצינו – גם מתאוסיניו שהיה פצוע, גם מיכאל אוחנה וגם מרקו יאנקוביץ' וניקו אולסק. ההתמודדות על ההרכב בריאה. עם השחקנים האלה נראה הרבה יותר טוב. עלינו לקחת כמה שיותר נקודות כי יש 7-8 קבוצות שמתמודדות על הפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להיות שם".

צפו בדראפיץ' וניצן לקראת המשחק

על היריבה אמר: "זאת קבוצה אחרת עם מאמן אחר, ה-0:0 לפני שבועיים לא רלוונטי. גם להם יש פצועים כמונו אז אנחנו לא יודעים איך הם ישחקו. במשחק בית אנחנו צריכים לקחת את הנקודות".

השוער איתמר ניצן, ממצטייני העונה של הקבוצה, הוסיף: "אני רוצה פלייאוף עליון וגם מעבר לזה. אנחנו רוצים לשחק נגד קבוצות הצמרת ולהגיע לאירופה. התחרות על מקום בהרכב לאחר שהצטרפו עוד שחקנים היא מאוד בריאה, אף אחד לא נמצא באיזור נוחות. השחקנים איכותיים ויש לנו עוד חמישה משחקים להראות מה אנחנו שווים. העומס הפיזי? יש לנו צוות מעולה, מהמאמנים והפיזיותרפיסטים. אנחנו מקבלים את כל מה שאנחנו צריכים ורוצים להוציא את המיטב מהסיטואציה, אין ברירה.

ברמה האישית אמר: "אני מרגיש רגיל ומשתדל לשים את המשחק שנגמר מאחורי, לטוב ולרע. אין לנו הרבה זמן לחשוב על מה שהיה, בין אם זו הצלחה או כישלון וכבר למחרת נפתח דף חדש. אף אחד לא יזכור לנו דברים טובים אם לא נשיג את המטרות שלנו".

ניצן חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; סנטיאגו אוקמפוס (שי קונסטנטין), אור זהבי, אופיר קריאף, אורן ביטון; עלי מוחמד, אביאל זרגרי (ניקו אולסק), עידן ורד, מרקו ינקוביץ', אלירן עטר (ניקו אולסק); ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי