בהפועל חיפה בונים על העייפות של מכבי ת"א, כץ: "אולי נחזיר את תמאש"

דריכות בכרמל לקראת המשחק החשוב מול האלופה (חמישי ב-20:30, ספורט4). סרדל צפוי להמשיך בהגנה, אראל ישוב לסגל. סילבס: "יש למכבי נקודות תורפה". הבעלים צוטט בתקשורת הרומנית בנוגע לבלם

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחרונה הצהיר גבריאל תמאש בן ה-37 כי ברצונו לשוב להפועל חיפה והיום (שלישי) הבעלים יואב כץ נשאל על כך בתקשורת הרומנית. "גבי שחקן טוב עם אישיות יוצאת דופן", אמר. "אני יודע שעכשיו הוא משחק בקבוצה קטנה יותר ברומניה, מה שמעלה אצלי תהיות לגבי כושרו. הוא אמנם לא ילד, אבל יש כדורגלנים שמשחקים עד גיל 45 וזו לא בהכרח בעיה. אולי תהיה אפשרות שנחתים אותו, אך זה תלוי בו ובכושרו. אם הוא בכושר טוב, אולי נשקול את זה. נעקוב אחריו ונחליט. אנחנו מאוד אוהבים אותו".

ועכשיו למשחק החשוב מחר. אחרי הניצחון הקריטי על בני סכנין, שהותיר את הקבוצה חזק בתמונת המאבק על המקום בפלייאוף העליון, הפועל חיפה תארח את מכבי תל אביב החזקה ותקווה להפתיע את האלופה במשחק שיינעל את המחזור ה-23 בליגת העל (חמישי החל מ-20:30, ישיר בספורט4).

במועדון חששו מאוד מהמשחק מול סכנין, שכן הפסד היה מסבך את הקבוצה במאבקי תחתית. כעת, בהפועל חיפה מבינים כי אסור להם לאבד נקודות, כאשר ערב המחזור הם מדורגים במקום השמיני ובמאזנם שתי נקודות פחות מאשר למכבי נתניה שמדורגת במקום השישי.

בהפועל חיפה מקווים שהעומס הגדול ישפיע על מכבי. כידוע, המשחק מחר יהיה החמישי של האלופה תוך 15 ימים ובמועדון מצפים שהעייפות תבוא מחר לידי ביטוי. "מכבי ת"א קבוצה מצוינת שנמצאת בכושר אדיר, אבל כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה", הבהירו בחיפה.

דור מלול חוגג עם עידו שחר | קובי אליהו

בצוות המקצועי של הפועל חיפה שמו דגש בעיקר על משחק האגפים של מכבי תל אביב והזהירו את השחקנים מפניהם של מתן חוזז וטל בן חיים וכן מפניהם של שני המגנים. באשר להרכב שיפתח מחר, לירדן סרדל צפוי להמשיך במרכז ההגנה וזאת בשל היעדרותם של ניסו קפילוטו שעדיין מורחק ומיקי סירושטיין שסובל מקרע במיניסקוס.

גיא משפחתי שהחלים לאחרונה מקורונה ימתין להזדמנות שלו על הספסל. בחלק ההתקפי המאמן ימשיך כמובן עם חנן ממן, כוכב הקבוצה, כשלפניו צפויים לפתוח אלון תורג'מן ו-וויליאם אגאדה. הקשר גל אראל שהחלים גם הוא מקורונה ישוב לסגל לאחר שסיים לרצות את העונש ההרחקה שספג בעקבות אירועי הדרבי. על פי האימון המסכם ישנה התלבטות האם אראל אף יפתח בהרכב או שתומר אלטמן ישמור על מקומו.

המאמן חיים סילבס אמר: "מכבי ת"א נמצאת בתקופה נהדרת ויהיה משחק סופר קשה, אבל יש לנו את המטרות שלנו וכדי להשיג אותן נצטרך לנצח. מכבי מצוינת, אך יש לה נקודות תורפה ועברנו עליהן, כמו גם על הנקודות החזקות. מצפה לנו אתגר גדול ואנחנו נבוא כדי להילחם".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, לירן סרדל, בן והבה, יהב גורפינקל, עידו שחר, תומר אלטמן (גל אראל), רוסלן ברסקי, חנן ממן, ויליאם אגאדה ואלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי