בדרך לפלייאוף התחתון? נתניה סיימה ב-1:1 מול מכבי פ"ת

הקבוצה של אטוולד רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון והיא עלולה למצוא את עצמה מחוץ לשישייה הראשונה אם בית"ר וק"ש ינצחו את משחק ההשלמה שלהן. שדה כבש ראשון, עבדה איזן בעזרת ה-VAR

(גודל טקסט)

מכבי נתניה שהשיגה ניצחון ליגה אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים ידעה שאם לא תגבור הערב (רביעי) על מכבי פתח תקווה במושבה, היא עלולה להסתבך במאבק בפלייאוף העליון, ולמרות שכבשה ראשונה סיימה ב-1:1 אשר מותיר אותה במקום השישי, אך היא עלולה למצוא את עצמה מחוץ לשישייה הראשונה מכיוון שלקריית שמונה לבית"ר ירושלים נותרו עוד משחק השלמה והן יכולות לקחת את הכרטיס המיוחל על חשבונה.

כבר בפתיחה התעוררה פרשת שיפוט. ליאל עבדה בעט כדור בדקה השנייה שספק פגע בידו של אלמוג כהן ברחבה, אולם השופט ואנשי ה-VAR התעלמו מהמקרה. נתניה מנגד הענישה ועלתה ליתרון בדקה ה-15 לאחר הרחקה לא טובה של הגנת פתח תקווה, שהגיעה לראשו של יובל שדה שכבש את שערו הראשון העונה.

פתח תקוה מצאה את השוויון בדקה ה-62 מהרמה של איתן אזולאי בצד ימין, תאי בריבו השתלט וליאל עבדה דחק מקרוב, תחילה איתן שמואלביץ' פסל את השער בטענה לנגיעת יד, אך ה-VAR אישר את הגול. מאז קצב המשחק ירד משמעותית והקבוצות נפרדו ב-1:1. במחזור הבא מכבי נתניה תארח את בני יהודה, בעוד למכבי פתח תקווה ממתין משחק קשה במיוחד מול המוליכה מכבי חיפה.

ליאל עבדה | ברני ארדוב
ינון אליהו | דני מרון
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי