בכר: "היה לנו קצת מזל. אנחנו עם סגל קצר למי ששכח"

המאמן דיבר אחרי הניצחון הדחוק על הפועל תל אביב בבלומפילד: "הדרך לאליפות עוד ארוכה, הפועל קבוצה טובה". השער של רודריגס: אחד היפים שראיתי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השיגה הערב, בקושי, ניצחון חשוב על הפועל תל אביב ושלוש נקודות יקרות במאבק האליפות. הירוקים הבטיחו עוד מחזור בפסגה, בזכות שער ניצחון פשוט אדיר של חוסה רודריגס, שכבר מועמד לאחד משערי העונה. למרות זאת, במחצית השנייה הקבוצה של ברק בכר לא הרשימה, והמאמן היה מודע לכך.

מחצית שנייה רעה: "היה קשה לפספס את זה, בסופו של דבר מה שהיה חשוב זה לנצח. הפועל קבוצה טובה, בכושר טוב, שבעה משחקים לא הפסידה ולא ספגה חמישה משחקים, ידענו את זה וידענו שזה סוג של קפיצת מדרגה מבחינת אופי. כמובן גם מבחינת המאבק, באנו טוב, עשינו מחצית ראשונה טובה ויכולנו לגמור את המשחק בחצי הראשון, לא עשינו את זה, נלחצנו אחרי זה, הלחץ והעייפות התנקזו ביחד, נראינו לא טוב והיה לנו קצת מזל בסוף. אבל ניצחנו, זה מה שחשוב".

ניצחון של אליפות: "הדרך עוד ארוכה, אבל אין ספק שזה ניצחון מאוד משמעותי, בגלל היריבה, שנמצאת בכושר נהדר ובחצי השני הם היו הרבה יותר טובים".

נפילה ביכולת במחצית השנייה, ולא בפעם הראשונה: "נכון, אבל היום היה מזל ואופי, ושחקנים שנתנו מעצמם, אנחנו עם סגל קצר למי ששכח, למרות שאני לא אוהב להשתמש בתירוצים, משחק הבא נקבל את חבשי ונקווה שאת רוקאביצה, חזיזה במשחק אחרי, נצטרך להתאושש מהר. אין משחקים קלים בליגה הזו".

ברק בכר | אודי צטיאט

המעבר לשלושה בלמים: "דווקא בשלושה בלמים היינו יותר מסוכנים, אם היינו יותר חכמים ומרוכזים.. שיחקנו עם שני חלוצים וקשר שמצטרף, לא עשינו את זה מספיק טוב, לצערי לא החזקנו בכלל את הכדור, בפעמיים שעשינו את זה הגענו למצבים של 100%, היינו צריכים לעשות את זה יותר".

השער של רודריגס: "וואו, זה באמת אחד השערים היפים שאני ראיתי".

הסרטים השחורים: "לכבוד בת דודה של רודריגס, היה לו קשה מאוד בימים האחרונים ואני שמח שניצחנו בשבילו והוא גם עשה את הגול הזה".

חוסה רודריגס, גודסוויי דוניו | אודי צטיאט

רוקאביצה: "רוקאביצה חזר להתאמן ונקווה שהוא יחזור לכושר מלא בימים הקרובים, דוניו? אני לא יודע מה יש לו עדיין, נקווה שיהיה כשיר לסגל בשבת. אבל עם מה שיש אנחנו נצא למלחמה בשבת".

הרמה הגבוהה: "גם נגד קריית שמונה היה משחק עם הרבה שערים והרבה מצבים, גם נגד הפועל תל אביב, היינו יותר דומיננטיים והגענו ליותר מצבים אבל היה משחק טוב, קבוצות באות לשחק כדורגל וככה זה נראה, יכול להיות שגם העייפות גורמת ללא מעט טעויות ומצבים, אבל ככה זה צריך להיות, הקהל נהנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי