ז'וסואה השתולל: "השופטים מחפשים אותי". גורם בב"ש: "יש גבול"

לוי ("לא עשית כלום") והשחקנים ניסו להרגיע את הקשר שהורחק, מתקפה על פוקסמן: "בושה, הפעם נלך עד הסוף". התובע יקבל את הדו"ח לפיו הקשר צעק "אהרוג אותך" ובהנהלה מנסים למנוע העמדה לדין. וגם: מצבו של יחזקאל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ביום רגיל היה ה-2:2 הדרמטי בקריית שמונה מתקבל ברגשות מעורבים והופך לשיחת היום, אבל אתמול (רביעי), בהפועל באר שבע התמקדו בעיקר באיש אחד: השופט דוד פוקסמן.

בניגוד לפעמים אחרות בהן ז'וסואה סיים את המשחק עם הרחקה או תקרית, הפעם הקשר מקבל גיבוי מקיר לקיר. כזכור, אתמול פרסמנו כי פוקסמן מתכוון להגיש דו"ח חמור בו יטען כי הקשר קילל את אחד הקוונים וגם צעק לעברו "אני אהרוג אותך". לאחר התקרית הקשר הפורטוגלי ירד לחדר ההלבשה, תפס את הראש ובעט ברצפה. "מה זה, ככה מרחיקים כאן שחקנים?", צעק הקשר לעיני השחקנים. "על מה הוא נתן לי צהוב שני? השופטים מחפשים אותי".

השחקנים התגודדו סביב ז'וסואה ואמרו לו: "בושה וחרפה, אף שופט בעולם לא מרחיק על דבר כזה". רוני לוי הגיע מאוחר יותר לאזור חדר ההלבשה, אבל קודם לכן הוא חיבק את הקשר ותמך בו. "תירגע, לא עשית שום דבר", אמר לו, בזמן שז'וסואה מסנן מספר קללות בפורטוגזית. הקשר לא ספג אדום ישיר, אך יחסר בשני המשחקים הקרובים, מול הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה מכיוון שלחובתו גם חמישה כרטיסים צהובים מהמשחק הקודם.

ז'וסואה | מאור אלקסלסי

התובע יחליט ביממה הקרובה אם להעמיד את ז'וסואה לדין, לא על ההרחקה עצמה אלא על הטענה כי קילל את הקוון והתעמת עם המשקיף, אך בהתאחדות היה מי שהעריך בזהירות כי הפעם הנושא יישקל בכובד ראש, לאור הרגישות סביב הקשר, אולם באיגוד היה מי ששפט את האירוע לחומרה ואמר: "אם אכן צוין בדו"ח שקילל, יהיה קשה לתובע להתעלם. מה בית הדין יעשה? עניין אחר". 

"שופט צריך להפעיל שיקול דעת", אמרו הלילה במועדון. "פוקסמן הכיר היטב את הרגישות סביב ז'וסואה, הוא ידע שהיד קלה על ההדק כשמדובר בו, אז למה למהר לשלוף צהוב שני? אם יעמוד לדין, הפעם נלך עם זה עד הסוף. יש גבול לסבלנות שאפשר לגלות. זאת החלטה שיכולה להכריע גורל עונה שלמה, בטח בשלב כזה קריטי לפני הפלייאוף". ז'וסואה נמצא בשלבים מתקדמים של המשא ומתן להארכת חוזהו וכפי שפורסם כאן שעות לפני הדיון הקודם, הוא קיבל הצעה מאלונה ברקת הצעה לחוזה חדש.

ז'וסואה, דוד פוקסמן | מאור אלקסלסי

ועוד בבירת הנגב: שגיב יחזקאל נבדק הלילה לאחר שנפצע ודידה על רגלו. הוא סובל ככל הנראה מחבלה בקרסול ונשללה אופציה לקרע או מתיחה, אך השחקן יעבור היום בדיקה מקיפה יותר. לצד שער הבכורה במועדון מרגישים שהחלוץ לא מנצל מספיג מצבים וזקוק ליותר ריכוז מול השער.

לקראת המפגש מול הפועל ת"א ביום ראשון, באר שבע ממוקמת ארבע נקודות מעל קריית שמונה שבמקום השביעי ושתיים פחות מאשדוד שבמקום השלישי. לשתי היריבות משחק חסר. לצד היעדרות ז'וסואה, סינטיהו סלליך, אלטון אקולטסה ופארליי רוסה עשויים להיכלל בסגל בהתאם לרמת הכושר הגופני עליו יעבדו באימונים הקרובים. עמית ביטון שהציג אתמול יכולת טובה הוסט לעמדת הבלם לקראת הסיום ועשוי להמשיך ולקבל את הקרדיט ב-11. גם מרואן קבהא מקווה לחזור לסגל במשחק הקרוב ולסייע לקבוצה להבטיח סופית מקום בפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי