עומר פדידה שוב ייעדר בכפ"ס: "יש לחץ, אי אפשר להגיד אחרת"

עומר פדידה | אודי ציטיאט

הירוקים יתארחו באשדוד ואלישע לוי ייאלץ להסתדר פעם נוספת ללא הקפטן שלא התאושש מרגל עץ, בעוד שלח וסוקונה יחזרו לסגל. "הלכנו מעט אחורה לאחרונה, מצפה להוציא את הקבוצה מהמצב", אמר המאמן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תתארח הערב (חמישי) אצל מ.ס אשדוד, כשבמועדון מודעים לחשיבות המשחק לאור הצפיפות בתחתית ויודעים שהפסד נוסף יסבך את הקבוצה משמעותית במאבקה על ההישרדות בליגה.

"יש לחץ ואף אחד לא יכול להגיד אחרת, אבל מדובר פה בשחקנים מקצוענים ומי שלא מסוגל לעמוד בלחץ, לא בחר במקצוע הנכון" אמרו במועדון. עוד לפני האימון המסכם שנערך אתמול, שחקני הקבוצה ערכו אסיפה בינם לבין עצמם ושם דיברו על הצורך בלהתלכד בתקופה כזו במטרה להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליה נקלעה.

המאמן אלישע לוי לא תרגל את ההרכב למשחק, אך יודע כי יהיה עליו להמשיך להסתדר ללא הקפטן עומר פדידה, שלא החלים מרגל העץ שספק לפני כשבועיים וייעדר מהסגל שבוע נוסף. לעומתו, טום שלח החלים מפציעתו ויהיה בסגל, אך לוי לא תרגל את ההרכב למשחק ולא ברור אם הוא יפתח. למרות זאת, נראה שאמדו סוקונה, שנעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, יחזור ל-11.

סוקונה. צפוי לשוב להרכב | קובי אליהו

"לא ניצלנו את ההזדמנות להשיג נקודות בבית. ובכלל, במשחקי הבית האחרונים אנחנו לא מצליחים לקדם את עצמנו. במשחק מול חדרה היינו פחות טובים בכל פרמטר, אבל אשדוד זה מפגש חדש", התייחס המאמן למפגש הקרוב.

עוד אמר אלישע לוי "אשדוד קבוצה טובה. ננסה לעשות את הדברים יותר טוב ואני מקווה שהדברים ילכו לכיוון שלנו. אמרתי בכמה הזדמנויות ואני חוזר על זה. אנחנו ערוכים ויודעים שהמאבק יהיה ארוך. אנחנו מכוונים קודם כל לבדוק את עצמנו בהגנה ובהתקפה ולדאוג שהדברים ישתפרו. כשבאתי לקבוצה הבנתי שאני מגיע לאתגר מורכב. כולנו פה יחד בתוך זה ונאבקים יחד. הלכנו צעד קדימה ולאחרונה מעט אחורה. הציפייה שלי הייתה להוציא את הקבוצה מהמצב של והמשימה הזו תימשך עד סיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי