ז'וסואה התנצל: "זה לא כוון לשופט, הבעתי תסכול מההרחקה"

ניסיון למנוע העמדה לדין? קשר הפועל באר שבע חזר מהאמירות לאחר ה-2:2 בקריית שמונה: "לא התכוונתי למה שאמרתי, זרקתי דברים לחלל האוויר ברגע של סערת רגשות. הכרטיס האדום לא מוצדק"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הכוכב הגדול של הפועל באר שבע, ז'וסואה, שוב הסתבך. אתמול (רביעי) הוא הורחק לקראת הסיום בהחלטה מאוד גבולית של השופט דוד פוקסמן ובניגוד למקרי עבר בהפועל באר שבע גם עמדו לצדו, תמכו בו והגנו עליו במאת האחוזים, אבל האירועים שהתרחשו לאחר המשחק בהם הוא נשמע בין השאר מקלל ואומר לאחד מצוות השיפוט "אני אהרוג אותך", צפויים להוביל להעמדה לדין – שבועות ספורים לאחר שהורחק מארבעה משחקים בעקבות ספק יריקה לעבר אבי ריקן ממכבי תל אביב.

לאור אירועי אתמול, הקשר פרסם התנצלות רשמית באמצעות המועדון, בהחלט גם כחלק מניסיון המועדון למנוע העמדה לדין, וכך מסר הפורטוגלי: "אני מתנצל מעומק הלב על דברים שזרקתי לחלל האוויר בסיום המשחק אתמול בקריית שמונה. הדברים נאמרו ברגע של סערת רגשות ותסכול גדול. ברגעים כאלו אנו אומרים דברים מבלי להתכוון למשמעות המילולית שלהם".

עוד כתב ז'וסואה: "האמירות לא כוונו כלפי השופט או כלפי מישהו ספציפי, אלא הביעו את התסכול הגדול שהרגשתי מהרחקה שלא הגיעה לי. רק לאחרונה חזרתי לשחק מהרחקה והרגשתי שלוקחים ממני את המשחק שאני כל כך אוהב שלא בצדק. אני אוהב את המשחק ומחויב כולי להצלחת הקבוצה שלי. אני מתנצל בפני כל מי שנפגע מהדברים שאמרתי".

ז'וסואה, דוד פוקסמן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי