אייל סגל: "איזו סיבה הייתה להתעלל ככה בניר קלינגר?"

אייל סגל | ברני ארדוב

בעלי נתניה עדיין זועם על השיפוט ובריאיון ל-103FM אמר: "הוא כמעט קיבל דום לב. השופטים חושבים שהם ההצגה". טפר, מנכ"ל האיגוד, הגיב: "הוא מנסה להטיל דופי בישורת השופטים משום מה רק לאחר אכזבות מקצועיות"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

יממה לאחר התיקו 1:1 של מכבי נתניה נגד מכבי פתח תקווה ובעלי המועדון, אייל סגל, לא נרגע מהחלטות השיפוט (לטענתו – שער השוויון של מכבי פ"ת לא היה חוקי) ובעיקר מההתנהלות. כפי שפרסמנו, במועדון תקפו לאחר המשחק את ההתנהלות של אבי לוזון שירד לשוחח עם השופטים (לוזון, אגב, שתקף כבר בחזרה, סרב לעלות לשידור ולהגיב). סגל התראיין בתוכניות הספורט של 103FM ודיבר על העוול שנעשה לניר קלינגר וז'וסואה, תקף את מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר ולאחר מכן חזר בו והתייחס גם מקצועית למצב הקבוצה.

האזינו

סגל התייחס לשני האירועים שקרו אתמול: "לראות את מה שעשו לקלינגר אתמול זו התעללות, רק דום לב נשאר ואני לא מאוהדיו. העיניים שלו היו ממש עצובות. איזו סיבה הייתה להתעלל בו ככה? כשאני מדבר על התנהלות שופטים זה בדיוק זה כי מקצועית הם טובים מהדור הקודם. השופטים לצערי הרב חושבים שהם ההצגה. המקרה של הצהוב השני של ז'וסואה זה בדיוק אותו הדבר לפני ארבעה ימים לא פסקו לי פנדל של מאה אחוז (בהפסד 1:0 להפועל ת"א) ולא הגבתי ככה".

על אבי לוזון: "הוא לא הנושא אלא אלה שמאפשרים ללוזון ולאחרים להסתובב ולהשפיע. כל מי שמתעסק בתחום יודע שהוא לא היחיד אלא זו התנהלות והטענה שאנחנו השמענו היא לא טענה שאני משמיע על בסיס קבוע למרות שיש לנו דעה מאוד ברורה על מוסדות ההתאחדות. אנחנו לא מחפשים כרגע את השופט או השופט VAR שפעלו נכון אלא את ההתנהלות הנכונה ולצערי הרב אנחנו הולכים אחורה ודורות אחורה. הכדורגל זו חלקת האלוהים הקטנה שלנו ולפחות שם שנתנהל כמו שצריך".

אבי לוזון | אריאל שלום

הבעלים המשיך: "למה זה עולם הכדורגל שלנו? אסור שנמשיך להיות חברה בינונית. אתם מפספסים, אין לי בעיה איתו, להיפך. הוא עושה את הכי טוב בשביל המועדון שלו ותמיד עשה כך. הבעיה שלי היא הרגולציה המחורבנת וההתנהלות הקלוקלת מהראשון ועד האחרון דרך כל חלקה טובה. אני מדבר על הרגולציה של השיפוט. כולה בעייתית מהתחלה ועד הסוף. לרדת לחדר ההלבשה של השופטים, מי שלא יקבל פטיש בראש בפעם הראשונה זה לא הוא אשם אלא מי שלא נתן לו את הפטיש אשם, אם זה היה נעשה אז המקרים האלה לא היו. אני לא בא בטענות לפרסונל, אני בא בטענות לשופטים במגרש, ההתנהלות שלהם עם שופטי ה-VAR.

לדבריו הכל פוליטיקה: "הייתי אמור להיות הרבה יותר ממורמר נגד הפועל ת"א כשלא קיבלתי פנדל לקראת סוף המשחק. אני לא מתמרמר אלא מנסה כמו שאני לצערי הרב היחידי שמנסה לזעוק את זעקת האוהדים שיחזירו אותם למגרשים. זו הבעיה שהכל פוליטי. פוליטי זה לא חייב להיות פוליטיקה. יש פוליטיקה של שופטים לצערי הרב ושופט לשופט זאב והוועדה המקצועית כשאתה קורא פעם בשבוע את ההודעות – חבל שלא נותנים לנו לשמוע מה היה באותה הוועדה ומה היה בין השופטים".

סגל וטפר התעמתו

במהלך השידור הגיעה התגובה של יריב טפר מנכ"ל איגוד השופטים: "פעם אחר פעם מנסה אייל סגל להטיל דופי ביושרת השופטים. חרף הנטייה שלו להמציא תיאוריות קונספירציה משום מה רק לאחר אכזבות מקצועיות על כר הדשא, המציאות פשוטה מאוד – נתניה לא קופחה בשני המשחקים האחרונים. אם זה קרה במשחקים אחרים – זו הייתה טעות אנוש. אייל סגל אף פעם לא טועה".

ז'וסואה, דוד פוקסמן | מאור אלקסלסי

סגל זעם והגיב לכך: "הוא יושב בחור שלו כבר עשר שנים ומאכזב אותי ברמה האישית. זו תגובה שמתאימה לדוברות של ההתאחדות לכדורגל ולא ליריב טפר שאתמול בערב קיבל ממני את הסרטונים שמראים את כל מה שטענו כולל ההתנהלות – ברוב חוצפתו הוא לא הגיב לזה. יושבת הראש שלו ידעה להגיב לזה. טפר שמרוויח משכורות עתק מהעשרה אחוז שאני מפריש עבורו, לפחות המינימום כמנכ"ל היה להגיב אתמול בערב. לא התלהמתי אלא שלחתי לו שלושה סרטונים. מותר לי כבעלים של קבוצה מותר לפנות למנכ"ל איגוד השופטים, זה חלק מתפקידיו. סרטון שמראה את אבי לוזון הולך במקביל לשופט או צועק עליו בחדר ההלבשה זה לא לגיטימי לשלוח? השופטים לא מתייחסים לזה. אם אני לא הייתי עושה את זה אני מועל בתפקידי. ליריב אני אומר – כדאי שיחפש לעצמו מקצוע אחר כי זו לא תגובה. מכבי נתניה לא קופחה בשני המשחקים האחרונים? אסור לבעלי מועדון לרדת לדשא בתקופות הקורונה ואסור ללכת ליד הקפסולה ולרדת לחדר ההלבשה. יש לי בעיה עם כל מה שקרה".

בהמשך סגל חזר בו מדבריו: "אני חוזר בי בכל מה שאמרתי על יריב טפר אני אומר את זה עכשיו ולא מתבייש. אני מתנצל מסיבה מאוד פשוטה. הופתעתי כי לא מתאים לו להגיב ככה וברור לי לחלוטין שזה לא נוסח על ידו והוא גם לא שלח לכם (לרדיו) את זה. דובר ההתאחדות צריך להבין שהתפקיד הוא קצת שונה. דובר ההתאחדות לא צריך להגיב בצורה הזאת ובטח לא בשם אנשים אחרים.

האם קיימת בו אותה התשוקה שהייתה לפני שנתיים-שלוש: "כל עוד אני נמצא אני תמיד אהיה באטרף. אין חצי היריון. אתה לא יכול להשאיר את התואר 'בעלים של מועדון' ולא לעשות את כל מה שאתה יכול לעשות בנשמתך לטובתו. כל עוד אני כאן אעשה את המקסימום להצלחת נתניה. כמו שאמרתי בעבר – אני אשמח מאוד לתת את המועדון לאדם שיהיה מתאים וראוי גם ברמה הפיננסית וגם ברמה הערכית. מי שרוצה פרסום – אין פרסום יותר טוב. הרי יום-יום יעלו אותו לדבר".

מכבי נתניה מדורגת במקום השישי בטבלה כשהעפילה לשלב שמינית גמר הגביע. סגל נשאל האם הוא מסופק מהעונה הנוכחית: "אני הישגי בחיים שלי ושואף רק ליותר. אני מקווה מאוד שבעוד שלושה משחקים – שני מחזורים ושמינית גמר גביע – אהיה מסופק יותר".

שחקני מכבי נתניה. "מקווה שבעוד שלושה מחזורים אהיה יותר מסופק" | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי