מכבי נתניה תוקפת: "אבי לוזון בקשר עם השופטים, פלא שזה המצב?"

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, היהלומים זועמים על ההתנהלות ב-1:1 נגד מכבי פ"ת, פנו למשקיף ופרסמו הודעה: "מעניין לשמוע את הקלטות מערכת השמע". סגל לאוהדים: "היינו יורדים מהמגרש אם זה היה גמר גביע"

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שגורמים במכבי נתניה טענו בשיחה עם ספורט1 ששופטי המסך הבחינו בנגיעת היד בשער של מכבי פתח תקווה רק לאחר שהאירוע אושר ושאבי לוזון נכנס לחדר השופטים, הבוקר (חמישי) נעשתה פנייה בנושא למשקיף המשחק ובנוסף גם הוגשה תלונה על התנהגות אנשי מכבי פתח תקווה.

כאמור, בנתניה טענו מיד לאחר המשחק שכרוז מכבי פתח תקווה קילל את אחד מאנשי הקבוצה והתלוננו על כניסתו של אבי לוזון לחדר השופטים במחצית. בנוסף לפנייה הרשמית לגורמים המוסמכים בהתאחדות, היהלומים גם בחרו לפרסם פוסט נוקב במיוחד בעמוד הפייסבוק הרשמי.

"כאשר יו"ר התאחדות לשעבר, חבר הנהלה/מזכירות מצומצמת של המנהלת, יורד לאיזור חדרי ההלבשה לפני המשחק, במחצית המשחק ובסיומו (כל זה בתקופת קורונה שיצרה תקנון עם איסור גורף על פעולה מהסוג הזה) יוצר קשר קבוע עם צוות השיפוט, מלין ומביע את דעתו (שזו גם בתקופת שגרה התנהגות לא מקובלת ולא ספורטיבית בעליל) והאירועים המתוארים עוברים משחק אחרי משחק, ללא שום תגובה, לא של צוות השיפוט ולא של המשקיף ולא של תובע ההתאחדות, אין פלא שאנחנו עדים למצבים בהם השופט הראשי משנה בצורה תמוהה את החלטתו, למרות שלעוזר השופט הייתה את הזווית הטובה ביותר במגרש (והוא גם זה שהרים את הדגל).

זעם בנתניה על התנהלותו. אבי לוזון | אריאל שלום

"במדינת 'האח הגדול' שבה אנו חיים, יעניין מאוד את ציבור אוהדי הכדורגל הישראלי ובכלל לקבל יום אחד את הקלטות מערכת השמע של צוות השיפוט. כולנו נשמח לשמוע מה נאמר שם בחדרי חדרים, בשיח במחצית המשחק בינם לבין עצמם, בשיח מול בעלי קבוצות לפני המשחק, במחצית ובסיומו, במערכת השמע של ה-VAR ועוד ….כשהאירועים משונים חוזרים על עצמם שבוע אחרי שבוע אחרי שבוע נשאר לנו לשאול את עצמינו מה יועילו חכמים בתקנתם, כשלא השופטים ולא הוועדות המקצועיות ולא בתי הדין ולא העומדים בראש, עושים את המעט שכולנו מבקשים, לנהוג על פי לשון החוק והתקנות במידה שווה כלפי כולם, כי כולנו נולדנו בצלם", נכתב על ידי המועשון.

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, התכתב עם אוהדים בפייסבוק ורשם תגובה נוקבת: "לו זה היה חצי גמר/גמר גביע והאטמוספירה השיפוטית הייתה זהה (לחץ של יו"ר ההתאחדות לשעבר ללא תגובה והתערבות VAR בדופק 60), הקבוצה הייתה יורדת מהמגרש. וזה כנראה עוד יקרה".

אייל סגל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי