יואב כץ רותח: "השופט ריסק אותנו, נשדדנו"

בעלי הפועל חיפה יצא מדעתו לאחר ההפסד 2:0 למכבי תל אביב והאשים את אלי חכמון וצוות השיפוט: "לא נשתוק, אפנה לאיגוד השופטים". במועדון ביקרו את השחקנים: "ספגנו שער רך מקבוצה בעשרה שחקנים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל חיפה לאחר ההפסד הביתי 2:0 למכבי תל אביב, שהקטין משמעותית את סיכוייה של הקבוצה להתברג בפלייאוף העליון. במועדון רתחו בסיום המשחק על השופט אלי חכמון וטענו כי קיפח את הקבוצה, שמדורגת כעת במקום התשיעי עם 28 נקודות כשנותרו עוד שלושה מחזורים עד לסיום העונה הסדירה.

הבעלים יואב כץ צפה במשחק מביתו בארצות הברית ואמר לספורט1 בסיום: "החלטות השיפוט ריסקו אותנו, הם שדדו אותנו ולקחו לנו ניצחון וזה עלול להשפיע על המקום שבו נסיים את העונה. עידו שחר כבש שער חוקי ועד עכשיו אני לא מבין על מה הוא נפסל. בנוסף, דור פרץ נגיע בידו והשופט אפילו לא הלך ל-VAR".

כץ לא נרגע: "זה נראה שיש העונה יותר מידי החלטות שיפוט לרעתנו ואנחנו לא מתכוונים לשתוק על כך. נפנה לאיגוד השופטים במטרה לקבל תשובות". במקביל, במועדון ביקרו את השחקנים: "שחקני ההתקפה סבלו מיום רע, זה יכול לקרות, אבל לא יכול להיות שאנחנו סופגים שער כל כך רך כשמכבי בעשרה שחקנים. עשינו טעויות שאסור שיקרו ושילמנו מחיר כבד".

ביום ראשון תצא הפועל חיפה למשחק קריטי נגד הפועל כפר סבא ובמועדון מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחון לא באה בחשבון. המאמן חיים סילבס אמנם יקבל בחזרה את הבלם ניסו קפילוטו שישוב מהרחקה בת שלושה משחקים, אולם דור מלול ואלון תורג'מן יתחילו לרצות את עונשם זכר לאירועי הדרבי החיפאי והם ייעדרו.

עידו שחר מתוסכל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי