חוגג השתולל ואיים לזעזע, גורם: "אוחנה היה בהלם"

השחקנים זעמו ("ביזיון שהובילו פה 3:0"), הבעלים ביקר את המאמנים ("בחמש הדקות הראשונות רק סכנין נגעה בכדור") בנוכחות היו"ר ואיים לשחרר שחקנים. בית"ר בהלם, פלייאוף תחתון יוביל להחלפת המאמנים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שלושה ציוצים פרסם בשבוע שעבר בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג. בראשון הוא יצא נגד "לה פמיליה" שהגיעו כדי למחות נגדו, בשני הוא נתן קרדיט לסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה על קידום אביאל זרגרי ,ובשלישי עקץ את רוני לוי כשכתב: "למרות התיקו המאכזב סוף סוף נהניתי מכדורגל".

אתמול (חמישי) חוגג נהנה קצת פחות מכדורגל, כשהקבוצה הפסידה 3:2 לבני סכנין בטדי. הוא גם לא נהנה מזרגרי שעלה לבוגרים בתקופת לוי והתחיל את המשחק על הספסל בעקבות עומס, ולה פמיליה, הארגון מולו הוא מנהל מאבק, הגיע לעודד את השחקנים והדליק אבוקות בבית וגן. לפחות ממתאוסיניו, לו חוגג חיכה חודשים עד שיסיים שיקום בברזיל, הוא קיבל שער מצמק.

הבעלים ממש לא אהב את מה שראה והשתולל בסיום ההפסד, שהרחיק את בית"ר מהפלייאוף העליון. "אנחנו בהלם, פשוט בהלם. ישבנו בחדר ופשוט שתקנו", תיאר הלילה אחד השחקנים את המצב. "מי היה מאמין שזאת תהיה התחושה אחרי משחק מול סכנין. שום תירוץ לא יתקבל, ביזיון שהם הובילו פה 3:0".

אלי אוחנה, משה חוגג | מאור אלקסלסי

בתחילת העונה, בעלי בית"ר סימן מטרה. הוא רצה להגיע לאירופה תוך הצגת כדורגל אטרקטיבי יותר. בפועל – לא רק שהקבוצה שלו לא תגיע לאירופה, כעת היא נראית בדרכה לפלייאוף התחתון. "מושיקו נראה עצבני אתמול כמו שלא נראה הרבה זמן", סיפר גורם בבית"ר הלילה. "בשבועות האחרונים הוא גיבה את סלובו ושי והחמיא להם בכל הזדמנות, אבל גם הם יודעים שאם לא יסיימו בשישייה הראשונה, הם יהיו בבעיה".

אחד מאנשי בית"ר העיד כי חוגג צעק בנוכחות אלי אוחנה והטיל אחריות כבדה על המאמנים. כפי שפרסמנו אתמול, חוגג לקח את המאמנים לשיחה קשה מיד בסיום המשחק ואמר להם: "בצורה הזאת אי אפשר להמשיך". גורם במועדון סיפר: "אוחנה היה בהלם ושתק. הוא יודע בעצמו שהעונה הזאת יכולה ללכת לפח כבר בשבוע הבא". למאמנים אמר חוגג: "מה זה ההרכב הזה שעלינו איתו? אם זרגרי כשיר שיעלה למגרש ואם לא שיישב ביציע. איך יכול להיות שבמשך כל חמש הדקות הראשונות רק סכנין נוגעת בכדור? אם יש שחקנים פצועים, שלא יעלו לשחק".

אותו גורם העריך בזהירות כי במקרה שבו בית"ר לא תסיים בפלייאוף העליון, צמד המאמנים יעזבו בתום העונה או אפילו לפני במקרה שהקבוצה "תמשיך להתבזות כמו אתמול", כהגדרתו. חוגג סיפר לסובבים אותו בסיום כי לא יהסס לבצע זעזוע ושחרור של מספר שחקני מפתח בעונה הבאה. אלירן עטר ועידן ורד אמורים להישאר ויחתמו לשנה ושנתיים בהתאמה.

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | ברני ארדוב

בסיום המשחק שוחחו שחקני בית"ר וניסו לנחם את עצמם בגלל המצב אליו נקלעה הקבוצה. הצד האופטימי טען כי "אנחנו שלוש נקודות מנתניה, יש לנו משחק פחות". שחקן אחר נשמע קצת פחות אופטימי כשאמר: "נצטרך לפחות שבע נקודות מארבעת המשחקים הקרובים, כשנשאר לנו לשחק נגד מכבי תל אביב ואשדוד בחוץ. לא בטוח שגם שני ניצחונות יספיקו". המשחקים שנותרו לבית"ר עד סיום העונה הסדירה: מכבי תל אביב (חוץ, ראשון, 19:45, ספורט1), בני יהודה (בית), הפועל כפר סבא (בית) ומ.ס אשדוד (חוץ). אופיר קריאף ייעדר מהמשחק הקרוב, כשטל בן חיים אמור לפתוח במקומו.

היום יערוך צמד המאמנים אסיפה בה יעברו את המסר שקיבלו מחוגג לשחקנים. בין היתר, השניים יבהירו כי לא יהססו לספסל שחקנים בכירים. כמו כן, יבקשו להפסיק את השיח שהתנהל במשחק אתמול בין שחקנים בכירים, שחלקם נראה מתוסכל והגיב בתנועות ידיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי