מימר שוב חגג, ההתקפה עבדה וכיאל הנהיג: סכנין יצאה לדרך חדשה

המאמן, כהרגלו, ניצח בבכורה וסידר לקבוצה מהמגזר 2:3 ענק על בית"ר. גם השערים הגיעו סוף סוף: "אם נמשיך להבקיע ככה נישאר בליגה". הקשר רשם צמד ראשון בקריירה. קנדיל נבדק בבית החולים עם חשש לזעזוע מוח

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

עד אתמול, בני סכנין כבשה עשרה שערים בלבד ב-22 מחזורים העונה בליגת העל. אמש (חמישי) הסכר נפרץ בבכורה של שרון מימר, כאשר הקבוצה רשמה 2:3 יוקרתי על בית"ר ירושלים בטדי וסוף סוף הצליחה לייצר שערים.

כשממיר חתם בקבוצה, במועדון התייחסו לנתונים המדהימים של המאמן, אשר ניצח בכל משחק בכורה שלו בליגת העל. סכנין היא קבוצתו השישית של מימר בליגה הבכירה, ואתמול הוא המשיך ברצף המופלא הזה. מעבר לשמחת הניצחון, כאמור, בקבוצה הביעו שביעות רצון מהחלק ההתקפי.

"המשחק הזה פתח לחלק ההתקפי. יכולנו להבקיע עוד ואם נמשיך להבקיע כמו הבקענו אתמול אז נישאר בליגה", אמרו בסכנין. עם זאת, במחצית השנייה לא מעט חשש אפף את הקבוצה כאשר בית"ר כבשה שני שערים וחזרה מפיגור 3:0. "שחקנים שלנו נכנסו ללחץ מיותר וזה מתאים לקבוצות תחתית. בפעם הבאה זה יכול להרוס לנו, צריך לעבוד על זה", הודו במועדון.

שרון מימר
שרון מימר | ברני ארדוב

למחמאות זכה כמובן כוכב המשחק, בירם כיאל, שבגיל 32 כבש צמד ראשון בקריירה. הקשר נעדר משני המשחקים האחרונים בכל המסגרות בשל מתיחה בשריר הירך האחורי והיה חשש שגם מול בית"ר הוא יישאר בחוץ, אך הוא היה נחוש לשחק ועלה בהרכב. "הוא היה נחוש לשחק וכולם ראו למה. הוא הנהיג את הקבוצה", אמרו בסכנין.

מה שצריך להדאיג את מימר והעיב מעט על הניצחן הגדולה היא פציעתו של מחמוד קנדיל. האבחנה הראשונה הייתה שהשוער סובל מזעזוע מוח, והוא הובהל במהלך הלילה לבית החולים כדי לעבור סדרת בדיקות שתאבחן את מצבו.

בנושא אחר, בסכנין הגיבו למתווה שאושר על ידי משרדי הספורט והבריאות, לפיו יוכלו להיכנס 1500 אוהדים לאצטדיונים. במועדון תמכו במהלך ואמרו: "אנחנו רוצים שיהיה כמה שיותר, אבל חשוב להתחיל בכל מספר וכל אוהד שיבוא ללוות אותנו בדוחא יעזור לנו".

בירם כיאל, מוטי ברשצקי
בירם כיאל, מוטי ברשצקי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי