מסתמן שכתב אישום יוגש נגד ז'וסואה, מלמד וגורדנה במעקב של ב"ש

גיא מלמד | Craig Foy/SNS Group via Getty Images

תובע ההתאחדות צפוי להעמיד לדין את הפורטוגלי, שעשוי להיות מורחק עד לסיום העונה הסדירה. אחרי מיכה ושהר, במועדון בוחנים את אופציית הליגיונר וקשר אשדוד. הטבה במצבם של רוסה וסלליך, אקולטסה בספק להפועל ת"א

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ביום ראשון צפוי להגיש תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, כתב אישום נגד ז'וסואה. ההחלטה בעניין התעכבה בשל עניינים טכניים. קשר הפועל באר שבע יעמוד לדין בשל האירוע בו ציין השופט דוד פוקסמן כי השחקן השתלח בו ובצוות השיפוט. הדו"ח עצמו הועבר הבוקר (שישי) לעיון התובע.

ביום ראשון הפועל ב"ש תארח בטרנר את הפועל תל אביב (20:15, שידור ישיר בספורט3), ותאלץ להסתדר כמובן ללא הכוכב הפורטוגלי שלה, שבכל מקרה מורחק וייעדר גם מהמשחק מול מכבי פתח תקווה שבוע בדיוק לאחר מכן מכיוון שספג אדום ישיר. במועדון מקווים שז'וסואה לא יורחק גם את המשחק שינעל את העונה הסדירה, מול בני יהודה.

בב"ש הביעו הלילה הייתה אופטימיות זהירה באשר להכללתם של סינטיהו סלליך, חאתם אלחמיד ופארליי רוסה בסגל למשחק הקרוב, בעוד אלטון אקולטסה וג'ונתן אגודלו עדיין בספק. החלטה צפויה להתקבל בסמוך למשחק. כזכור, רוסה לא נכלל בסגל עד כה בטענה לעומס. גם מרואן קבהא ינוח.

בעניין אחר: מלבד דור מיכה ובן שהר אשר נמצאים בתכניות לעונה הבאה, במועדון עוקבים גם אחר גיא מלמד. אם החלוץ יחזור מסקוטלנד בקיץ, במועדון ינסו לצרפו. גם רועי גורדנה, שגם הוא שיחק בעבר בב"ש כמו מלמד, נמצא במעקב.

ז'וסואה, דוד פוקסמן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי