"עדיין מאמינים בפלייאוף העליון": בנתניה נערכים לבני יהודה

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים |

ללא השוער עמוס, היהלומים יפגשו את בשבת (14:45, ישיר בספורט1) את הכתומים למשחק בו הם חייבים שלוש נקודות כדי להמשיך לחלום. פרייטר יחזור ל-11 של אטוולד על חשבון גורי, כרמי יפתח בין הקורות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

דריכות גדולה במכבי נתניה לקראת המשחק הביתי מחר (שבת, 14:45 שידור ישיר בספורט1) נגד בני יהודה, כשהיהלומים מודעים לעובדה שלאחר איבוד הנקודות מול מכבי פתח תקווה באמצע השבוע, הם חייבים להשיג שלוש נקודות כדי להמשיך ולחלום על הפלייאוף העליון.

"אנחנו עדיין מאמינים. יש לנו שני משחקים מול בני יהודה וחדרה ואנחנו חייבים לקחת שש נקודות משש אפשריות אם אנחנו רוצים להיכנס לפלייאוף" אמרו שחקנים במועדון לקראת המשחק.

מבחינה מקצועית, המאמן ריימונד אטוולד מתכנן לבצע שני שינויים בהרכב. הראשון כפוי, כאשר השוער דני עמוס, שנפצע במרפק וייעדר לתקופה בלתי ידועה, לא ייכלל כמובן בסגל. רז כרמי יפתח במקומו בין הקורות. בחלק ההתקפי, פרננד גורי שנראה פחות טוב בשני המשחקים האחרונים, יוחלף ע"י קוואן פרייטר.

קוואן פרייטר
פרייטר. יחזור להרכב של נתניה | ברני ארדוב

בנוגע לעמוס, השוער פרסם הבוקר סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו ובו התייחס לפציעה: "קודם אתחיל בלהודות לכולם על מבול של הודעות, אני מעריך את הדאגה, האהבה והאכפתיות, זה אף פעם לא מובן מאליו. חשוב לי לציין שאני קורא את ההודעות מהאוהדים שלנו שאני וכולנו כל כך מתגעגעים לראות ולשמוע ביציעים ואני אוהב אתכם כל כך! אנחנו משפחה ואתם חסרים"

"אני רואה לא מעט הודעות מאוהדי קבוצות אחרות וזה מאד מרגש אותי. לפעמים הרעש מסביב הוא בעיקר להראות את היריבות או 'השנאה', אבל אני רוצה לשים דגש על התמיכה, האהבה והדאגה וזה הטוב שצריך להפיץ. הודעות מאוהדי קבוצות אחרות ששואלים לשלומי ומאחלים לי בריאות וחזרה מהירה ואני מודה לכם שאתם זוכרים שהיריבות היא רק על הדשא, ואנחנו כולנו בני אדם והבריאות קודמת לכל".

על הפציעה שלו הוסיף: "עכשיו אני מתחיל בתהליך הארוך של החלמה מפציעה מבאסת ומתסכלת אבל אלו הם חייו של ספורטאי. צריך גם לדעת לעבור את הזמנים האלו עם המון אמונה ועבודה קשה ולחזור כמה שיותר מהר. מתסכל, מבאס, מרגיז וכואב אבל אבל אני מבטיח לעשות הכל! כדי לחזור חזק יותר ומהר. אוהב אתכם. שבת שלום ושוב, תודה על הדאגה והאהבה".

הרכב משוער: רז כרמי, כארם ג'אבר, אלמוג כהן, שיר צדק, זלאטן שחוביץ', יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, אבובאקר דומבייה, לאמק בנדה, קוואן פרייטר.

עמוס. "צריך גם לדעת לעבור את הזמנים האלו" | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי