דריכות בהפועל חיפה: "כפ"ס? המשחק הכי חשוב העונה". קפילוטו ישוב להרכב

לאחר ההפסד למכבי ת"א, במועדון מבינים שמפלה נוספת תסבך את הקבוצה בתחתית. הבלם סיים לרצות את עונש ההשעיה אך מנגד מלול ותורג'מן ייעדרו. אגאדה יעלה בחוד. סילבס: "מאמין בסגל שלי, נגיע מוכנים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה לקחו קשה את ההפסד 2:0 למכבי תל אביב ביום חמישי האחרון. לאנשי המועדון היו טענות רבות כלפי צוות השיפוט כשההחלטות היו חד צדדיות לטובת הצהובים לטענת אנשי המועדון. בכל מקרה בקבוצה אין זמן רב מדי להתאבל וכבר מחר (ראשון) מצפה לקבוצה משחק קריטי נגד הפועל כפר סבא בחוץ (20:00, שידור ישיר בספורט1).

הקבוצה מדורגת במקום התשיעי עם שש נקודות מעל הקו האדום שם נמצאת יריבתה כך שניצחון הוא בגדר חובה. "הליגה כל כך צמוד כך שניצחון יקרב אותנו לפלייאוף העליון והפסד יקרב אותנו לקו האדום. המשחק הזה הוא הכי חשוב שלנו העונה", אמרו במועדון מהכרמל.

מבחינה מקצועית המאמן חיים סילבס שוב ייאלץ לבצע שינויים כפויים. דור מלול יחל לרצות את עונש ההשעיה שלו, זכר למהומה בדרבי וכך גם לגבי החלוץ אלון תורג'מן. מנגד, על פי האימון המסכם נראה כי ניסו קפילוטו יחזור למרכז ההגנה לאחר ששב מהשעיה ויפתח במרכז ההגנה לצד בן והבה. לירן סרדל, ששיחק כבלם בשני המשחקים האחרונים, יוסט לעמדת המגן הימני. וויליאם אגאדה יפתח בחוד במקום תורג'מן המורחק, עידו שחר זכה למחמאות על יכולתו במשחקים האחרונים וימשיך בהרכב. כזכור, שחר כמעט עזב בחלון ההעברות בחורף לבני יהודה.

קפילוטו. הבלם יחזור להרכב | מאור אלקסלסי

המאמן סילבס אמר לקראת המשחק: "כל משחק הוא קשה ואינדבדואלי אבל נגיע מוכנים. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח ולכפר סבא יש את המטרות שלה. אנחנו מקבלים חזרה את ניסו קפילוטו ומאידך מלול ותורג'מן ייעדרו ויש לו"ז צפוף אבל זה נכון לגבי כל הקבוצות. אני מאמין בסגל שלי ונעשה את העבודה".

הרכב משוער: רן קדוש, לירן סרדל, ניסו קפילוטו, בן והבה, יהב גורפינקל, עידו שחר, תומר אלטמן, רוסלן ברסקי, חנן ממן, קייס גאנם, וויליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי