אטוולד: "אפשר לקבל התקף לב כשצופים במכבי נתניה"

המאמן התייחס להחמצה יוצאת הדופן ב-0:1 על בני יהודה. שדה, שכבש: "סימנו אותנו כקבוצה חלשה, אך האמנו שאנחנו מסוגלים". אבוקסיס: "אנחנו מספיק טובים כדי להישאר בליגה". בוזגלו: "יש זמן לתקן"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה עשתה היום (שבת) צעד חשוב לעבר השגת מקום בפלייאוף העליון, כשניצחה 0:1 בביתה את בני יהודה, שמצדה הסתבכה עוד יותר במאבקים נגד הירידה ללאומית. יובל שדה כבש את שער הניצחון במשחק, בו נרשמה החמצה חריגה לחלוטין של היהלומים במהלך האחרון, כאשר ארבעה שחקנים לא הצליחו לגבור על אחד בודד של האורחת ולהבקיע לשער ריק. למרות זאת, כאמור, שלוש הנקודות היקרות הלכו לקבוצה של ריימונד אטוולד, שהביע שביעות רצון בסיום.

צפו בתגובות:

"בני יהודה זו לא קבוצה שלוחצת אותך, זה הסגנון שלהם. הם מחכים לטעות שלך כדי להעניש, היינו צריכים לוודא שאנחנו מוכנים למתפרצות", הסביר אטוולד מה אפיין את המשחק, "נכנסנו לצרות פעם אחת, אבל בשאר הזמן היו לנו מצבים טובים. זה אחרי מנוחה של יומיים בלבד, בסופו של דבר התוצאה טובה עבורנו".

ההולנדי התייחס להחמצה בסיום: "השוער מחוץ לרחבה, אז פשוט היינו צריכים למסור לאיש הפנוי ולהבקיע לשער הריק לחלוטין. אפשר לקבל התקף לב כשצופים במכבי נתניה".

על רז כרמי שפתח בשער: "אני מרוצה כי חסרנו את אחד מעמודי התווך שלנו, דני עמוס, והוא עשה עבודה אדירה והוכיח שהוא מסוגל למלא את התפקיד. הוא עמד בלחץ ואני שמח בשבילו. אנחננו צריכים לעשות שינוי בחלק הקדמי כי פרננדס בן 18 ועלינו להיות זהירים איתו, התוצאה הסופית זה מה שעבדנו בשבילו".

המשך המאבקים על כניסה לפלייאוף העליון: "אנחנו לא מצליחים להרוג משחקים, כל משחק הוא מלחמה עבורנו. אנחנו תמיד מנסים לשחק כדורגל וזה מה שאנחנו צריכים לעשות עד הסוף, יש עוד כמה משחקים ונצטרך לבוא אליהם באותה הגישה. אין לנו את הניסיון להכריע 80% מהמשחקים".

שלוש נקודות יקרות. שחקני נתניה חוגגים | ברני ארדוב

כובש השער שדה אמר: "האמת שזה לא מעניין מי הבקיע. העיקר שאנחנו מנצחים. המטרה הייתה להחליק את הכדור. אם פגע בי והלך מעל השוער, זו ברכה. בהתחלה סימנו אותנו כקבוצה חלשה שלא ידוע מה יהיה איתה, בגלל הצעירים והתקציב הנמוך. עשינו צעד משמעתי עכשיו לפלייאוף, הלחצנו את היריבות שקרובות אלינו בנקודות ואני מקווה שנגיע בסוף. האמנו מהתחלה שאנחנו מסוגלים, אנחנו עובדים קשה באימונים. המאמן כל הזמן דוחף אותנו, הבנו שאנחנו קבוצה שיכולה להתמודד על כל דבר. אם לא נעלה זה יהיה מאכזב בצורה לא נורמלית. יש משחק בשבת שהוא על כל הקופה בערך. מקווים להגיע לשם עדיין מהמקום הרביעי ושהקבוצות האחרות יאבדו את הנקודות שלהן".

בצד המפסיד, יוסי אבוקסיס סיכם: "התחושות רעות כי במחצית הראשונה היה לנו מצב מצוין לעלות ליתרון. זה לא משחק של הרבה מצבים לשתי הקבוצות, הם כבשו במצב נייח ויש לנו בעיה קשה מאוד בהבקעת שערים. בהגנה אנחנו מסודרים, אבל הרבה שחקנים לא מספקים את הסחורה בהתקפה ואנחנו לא כובשים גם במצבים שאנחנו מגיעים".

המאמן המשיך: "יש הרבה שחקנים שאנחנו צריכים לקבל מהם יותר, ליואיץ' שלא שיחק משחק ליגה כבר חודשיים וזנטי, עם יכולות שאמורות להוסיף לנו וגם לשפר את האחרים. אלה שחקני הכרעה שלנו, אבל מכל מי שמשחק בכלל אנחנו צריכים לקבל יותר".

החלק שלו: "אני הגעתי לפה לפני חודש ואנחנו מנסים לשפר. הבאנו את בצ'יראי בשביל זה אבל זה לוקח זמן, אתם שוכחים שאני פה רק חודש. אנחנו מנסים לשפר את עם השחקנים הקיימים".

איך נשארים בליגה: "משתפרים. משתדלים לשים גול במצבים שמגיעים אליהם. גם השער שספגנו לא היה מאיזה מהלך של כדורגל, רק קרן קטנה שהכדור החליק ועבר את כולם. נעשה את הכל כדי להישאר בליגה, אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל זה".

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

אלמוג בוזגלו הוסיף: "אנחנו צריכים כנראה להשתפר בחלק האחרון. יש הרבה שחקנים טובים, לפעמים לא הולך. כל הליגה על הגב שלנו. צריכים לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אילהם, אנחנו לוקחים את האחריות, השחקנים אשמים. יש עוד המון משחקים, אנחנו במרתון ויש עוד הרבה זמן לתקן".

מה עושים כדי לשרוד בליגה: "לתת גולים. אנחנו לא מספיק מרוכזים בפעולה האחרונה, צריכים לא לספוג ואני מאמין שהגולים יגיעו. נמשיך לעבוד על זה באימונים".

הלחץ משפיע: "לחץ זו מילת המפתח בכדורגל. מי שלא בנוי לזה צריך לפרוש, אנחנו השחקנים יודעים מה צריך לעשות ונצטרך לתקן את זה כבר ביום חמישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי