בכר: "ראינו את העייפות. המאבק יהיה עד הסוף"

מאמן הירוקים בראיון לספורט1 אחרי ההפסד למכבי פתח תקווה: "לא יכול להגיד שהשחקנים לא רצו או ניסו, נתנו הכל". לביא: "אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו, אנחנו באמת קבוצה מעולה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ספגה מכה קשה במאבק האליפות, אחרי שהפסידה הערב (שבת) למכבי פתח תקווה 2:0 באצטדיון סמי עופר. הירוקים, שסובלים ממכת פציעות, היו עייפים והחבורה של גיא לוזון הרשימה וניצחה את המשחק בצד. לאחר המשחק, ברק בכר הצביע על עייפות וחיסורים כגורמים להפסד, וסיפר בראיון לספורט1 כיצד ירים את שחקניו אם יאבדו את המקום הראשון.

ברק בכר: "ידענו שהולך להיות משחק קשה, ידענו שנצטרך לסחוט את עצמנו השבוע כדי לנצח את המשחק הזה, ולא עשינו את זה, חבל, אבל ההרגשה היא שהחבר'ה נתנו הכל, וראינו כבר את העייפות. זה הכל תירוצים כי הפסדנו בסופו של דבר, וזה חלק מהעניין. אני לא יכול להגיד שהשחקנים לא רצו או ניסו, נתנו הכל, גם הצעירים נכנסו ועשו מה שהם יכולים. הפסד כואב, אבל צריך להתאושש, אוטוטו יחזרו רוב השחקנים ויוסיפו איכות. מסתכלים למשחק הבא".

עם הלשון בחוץ: "ככה זה היה נראה, יכול להיות שזה תירוצים אבל אלה עובדות. שחקנים לקחו על עצמם הרבה, ראינו הרבה שחקנים עייפים ולא ברמה הרגילה שלהם, חבל שלא הצלחנו לנצח למרות הכל, עשינו ארבעה נצחונות, הפסדנו, זה חלק מהכדורגל, יש עוד הרבה משחקים".

סגל קצר: "יכול להיות, אבל זה כבר לא משנה. עוד מעט יחזרו כולם, ויהיו לנו יותר אפשרויות, יש לנו סגל טוב אבל היו הרבה חיסורים, ניסינו לתמרן אבל חלק באמת סחטו את עצמם. הפסדנו לקבוצה טובה שניצחה בצדק, נתאושש, יש לנו שמונה ימים עד המשחק הבא ונהיה יותר טובים".

איבוד המקום הראשון: "כל הזמן יש לחץ מנטאלי, המרדף והמאבק הזה, זה יהיה עד הסוף. אחרי הפסד כזה, צריך להתכונן, לנצח את המשחק הבא וזו התרופה הכי טובה. אנחנו נדע בצוות לעשות את ההכנות הנכונות, לעודד את המשחקים, נתן להם לנוח, נרים אותם ונתכונן בצורה הכי טובה למשחק הבא".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

גם נטע לביא התראיין לספורט1 בסיום: "היה משחק לא פשוט, אבל כמו שאני תמיד אומר, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. היינו מאוד רכים ולא מדויקים, אנחנו צריכים להסתכל על הוידאו וללמוד מזה. חבל שזה מה שקרה, אבל אין מה לעשות, צריך להמשיך קדימה למשחק הבא".

על העייפות: "היינו קצת עייפים, יש הרבה משחקים בתקופה האחרונה לכל הליגה, לא רק לנו, ולנו היה פציעות, קורונה והרחקות, זה לא פשוט, חשבנו שנסחוט עוד משחק אחד ואז חוזרים, לצערנו זה לא קרה, אבל זה מה יש".

מאבק מנטאלי: "לא יודע אם זה משפיע, היום, אני הראשון שהייתי רך מאוד ולא מדויק, וצריך ללמוד מזה למשחק הבא. אנחנו מספיק חזקים כדי להרים את עצמנו, אנחנו יודעים מה צריכים לעשות ומסתכלים קדימה. אנחנו לא מסתכלים על העבר, מסתכלים על ההווה והעתיד, אנחנו צריכים להמשיך למעלה ולהיות גאים בעצמנו כי אנחנו באמת קבוצה מעולה".

נטע לביא מאוכזב | מאור אלקסלסי

החזרה של רוקאביצה וחזיזה: "ברור שהכל יעזור, הם שחקנים מאוד חשובים והם הראו את זה במהלך העונה שהם סופר חשובים. נתמודד עם זה כקבוצה, כולם יחזרו ונמשיך קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי