גיא לוזון: "התוצאה המשקפת הייתה 0:5, מקווה שיהיה זמן בתקציר"

מאמן מכבי פתח תקווה לאחר ה-0:2 האדיר על מכבי חיפה: "לא דיברנו בשום שלב השבוע על תיקו - רק לנצח". מקום בפלייאוף העליון: "צריכים להישאר צנועים". הניצחון הכי גדול העונה: "ממש לא. את מי לא ניצחנו?"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה רשמה הערב (שבת) את אחד הניצחונות הכי גדולים שלה העונה, אחרי שרשמה משחק אדיר נגד בסמי עופר וניצחה 0:2 את מכבי חיפה. המאמן גיא לוזון היה מאושר בסיום ואמר: "אם יש משהו שמאפיין אותנו השנה זה חוסר פחד. זה לא מושג שקיים אצלנו בשנתיים האחרונות, אני חושב שהקבוצה הטובה, הדומיננטית, ששלטה, שסיכנה, שבעטה – ניצחה".

צפו בתגובות אחרי המשחק

לוזון הוסיף: "אני חושב שהתוצאה המשקפת פה הייתה 4 או 0:5, אני מקווה שבתקציר יהיה זמן להראות את כל המצבים שהגענו אליהם היום, כי הגענו להרבה מאוד מצבים, והרבה בעיטות שהיו קרובות לגול, קרדיט עצום לשחקנים, כולם כולל כולם, היינו באיזה משבר קטן לפני שבועיים שלושה וידענו להרים את עצמנו ולהתפקס חזרה, וחזרנו עם שבע נקודות מתשע אפשריות, לא דיברנו בשום שלב השבוע על תיקו, או לחלץ נקודה, דיברנו על לנצח , לשחק כדורגל ולהתקיף".

על המקום בפלייאוף העליון סיפר: "אנחנו צריכים סה"כ להמשיך להיות צנועים ולהמשיך ב-100% למשחק הבא, ברור שנעשה הכל כדי להיות שם, אבל אני חושב שהשחקנים עושים באמת עבודה גדולה, אבל מגיע קרדיט גדול לצוות שלי, יש להם חלק ענק". ניצחון הכי גדול העונה: "ממש לא. את מי לא ניצחנו העונה?"

חגיגה גדולה של מכבי פ"ת. "חושב שהתוצאה המשקפת פה הייתה 4 או 0:5" | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי