ככה אין להם סיכוי: הסיבות להפסד של מכבי חיפה לפתח תקווה

עומר אצילי מאוכזב | מאור אלקסלסי

בשורות הירוקים ראו את היכולת הרעה כבר במשחק נגד הפועל ת"א ואמרו: "כשהרבה שחקני מפתח חלשים, שום דבר לא מפתיע". המאמן בכר חטף ביקורות: "אולי נכון היה לחכות עם חבשי". שרי ייבדק, רוקאביצה ודוניו יחזרו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נורות האזהרה דלקו כבר במחזור שעבר. דקות לאחר שריקת הסיום אמש (שבת) בסמי עופר, אנשי הנהלת מכבי חיפה ובראשם אור שחר וג'ובאני רוסו, ישבו ביציע והתקשו להאמין לתצוגת הנפל שהציגו הירוקים בהפסד 2:0 נגד מכבי פתח תקווה, אשר היה החמישי העונה של מוליכת ליגת העל.

חדר ההלבשה של מכבי חיפה הזכיר אתמול ימים קשים שעברו על המועדון בשנים האחרונות בהן לא היו הצלחות. למעשה, בחיפה הביעו דאגות רבות כבר לאחר המחצית השנייה נגד הפועל תל אביב ביום רביעי האחרון, בה השחקנים בירוק ניצחו למרות יכולת ירודה, אשר המשיכה למשחק נגד המלאבסים.

"זאת הייתה תצוגה חלשה ומכבי פתח תקווה ניצחה בצדק" הודו בחיפה והוסיפו: "כשכל כך הרבה שחקני מפתח ביכולת ירודה אז שום דבר לא מפתיע. השחקנים היו לחוצים וזה השפיע על המשחק. נצטרך ללמוד ולהתגבר על זה".

צפו בתקציר המשחק

ביקורות רבות הופנו כלפי החלק ההתקפי, אשר היה חלש מאוד ולראשונה העונה הירוקים לא כבשו בביתם. "עייפות היא לא תירוץ כי גם פתח תקווה שיחקה שלושה משחקים בשבוע. השחקנים פשוט היו ביום רע ובכלל היו שחקנים שקיבלו הזדמנות לאור הסגל החסר ופשוט לא לקחו אותה", אמר גורם בקבוצה.

עיקר האכזבה בכרמל הייתה סביב היכולת שהציגה שלישיית הקישור- חוסה רודריגס, נטע לביא ומוחמד אבו פאני. "כאשר לביא מאבד 10 כדורים, אז אין לנו סיכוי" אמרו בקבוצה. גם המאמן ברק בכר לא היה חסין מביקורת, במיוחד לאחר ששילב במצב של פיגור את מאור לוי, סתיו נחמני ונהוראי יפרח הצעירים: "זה טוב שיש שחקני בית וזה נכון לשלב אותם אבל זה לא הוגן לעשות זאת בפיגור ובמשחק כל כך חשוב", הודו.

גם שילובו של עאיד חבשי, שכבש שער עצמי, על חשבנו של ארד הפתיע רבים: "מגיע לחבשי הזדמנות לשחק אבל אולי נכון היה לחכות עם ההזדמנות למשחק חסר". בכל מקרה, בחיפה מקווים כי המנוחה הקרובה, שתהיה שבוע שלם, עד למשחק הבא ובעיקר חזרתם של שחקני מפתח יביאו לשיפור גם ביכולת וגם בתוצאות.

"כאשר לביא מאבד 10 כדורים, אז אין לנו סיכוי" | מאור אלקסלסי

במחזור הבא תתארח מכבי חיפה אצל בני יהודה מהתחתית ולמשחק הזה יחזור הקשר דולב חזיזה, שיסיים הרחקה של ארבעה משחקים זכר לאירועי הדרבי החיפאי. גם החלוץ ניקיטה רוקאביצה, שחזר מפציעה ומקורונה, צפוי לשוב לאימונים ולחזור לסגל. בנוסף, גם גודסוויי דוניו צפוי לחזור לקראת המשחק נגד הכתומים. מי שעלול להיעדר הוא הקשר צ'רון שרי, שנפצע אתמול והוחלף במחצית. ההולנדי ייבדק ובמועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי