סלובודאן דראפיץ' זעם: "תפסיקו להעיר, פה זה לא גן ילדים". בן חיים בספק

מאמן בית"ר לא אהב את תנועות הידיים של שחקנים בחלק הקדמי. הבלם ספג מכה בעין באימון המסכם ונזקק לתפרים, זרגרי ואולסק בכוננות. קונסטנטין שיחליף את אוקמפוס דיבר לפני מכבי ת"א: "באים לנצח"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק מול מכבי תל אביב (שני ב-20:45), ספג בלם בית"ר ירושלים טל בן חיים מכה חזקה בעינו ופונה לטיפול. זה קרה במהלך מאבק על כדור. במועדון מקווים שהבלם יוכל לשחק מחר וכבר הכינו את אביאל זרגרי וניקו אולסק למקרה שבו הוא לא יוכל לשחק, אז יהפוך הקשר הצעיר לבלם ואולסק יתפוס את מקומו בקישור.  לאחר הפרסום באתר העלה בן חיים סטורי ובו התיאור לפגיעה בעינו שבעקבותיה נזקק לתפרים בבית החולים שערי צדק. שי קונסטנטין יתפוס את מקומו של סנטיאגו אוקמפוס. אופיר קריאף המוצהב בחוץ.

טל בן חיים
טל בן חיים | טל בן חיים

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "היו לנו תקופות יותר טובות לפני סכנין, וקרה מה שקרה, הפסדנו את המשחק ולא היינו במיטבנו. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים בארבעת המשחקים הקרובים לתת את הכל. כל עוד יש הזדמנות להגיע לפלייאוף, אנחנו נהיה שם. נגיע למשחק מחר מול מכבי בכל הכוח".

איך מייצרים אמונה: "שיחות אישיות. כולם הבינו שעשינו פאשלה גדולה, אבל אף אחד לא זלזל במשחק מול סכנין. יש חדר הלבשה מאוד חזק. נצטרך לעשות את זה ביחד. אנחנו מכוונים לנצח כמה שיותר משחקים ולתת לעצמנו צ'אנס להגיע לפלייאוף העליון".

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | ברני ארדוב

קונסטנטין הוסיף: "אחרי המשחק מול סכנין היתה אוירה קשה, היה משחק קשה גם לשחקנים וגם לאנשי הצוות. אני יכול להעיד על עצמי שלא ישנתי בלילה, אבל אנחנו צריכים לעשות את ההפרדה. נשארו ארבעה משחקים שהם על החיים שלנו. אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון, אנחנו רעבים ונעשה הכל כדי להיות שם.

"היום באסיפה ברדה אמר לנו שהעונה הזאת לפעמים מרגישה כמו שלוש שנים. זה מטורף. עונה משוגעת, אבל אנחנו שחקנים מקצוענים, יש לנו ארבעה משחקים לעשות הכל, זאת המטרה. זה משחק קריטי עבורנו, מכבי תל אביב זה משחק מאוד מאוד קשה, אבל אנחנו באים לעשות את הכל ובאים לנצח ולקחת שלוש נקודות".

במועדון לא עוסקים בשלב זה במעמד המאמנים דראפיץ' וברדה, אבל כפי שפורסם כאן לאחר ההפסד לסכנין, אם הקבוצה לא תגיע לפלייאוף העליון חוגג מתכנן שינוי על הקווים בעונה הבאה. גורם במועדון הבהיר בסוף השבוע: "יש כאן גיבוי מלא למאמנים, אבל גם הם מבינים מה המטרות שלנו". אגב, לפני המינוי של הצמד שקל חוגג למנות את שי ברדה כמאמן יחיד ולהוביל לפירוק של הצמד לאחר שנים בהם עבדו יחד, מה שעשוי להוות מבחינתו אופציה לקראת ההמשך.

דראפיץ' וברדה שוחחו עם השחקנים בעקבות חילופי דברים בין שחקני החלק הקדמי. "תפסיקו עם ההערות אחד לשני, זה לא גן ילדים", היה המסר של דראפיץ'. "אם יש לכם משהו להגיד, תגידו בלי תנועות ידיים. לא צריך שכולם יראו את זה". דווקא בגזרה של ירדן שועה חל שינוי מסוים כשדראפיץ' משתדל לא להעיר לחלוץ על כל טענה שלו. הסיבה לכך היא שהמאמנים מרגישים ששועה מתחיל להפנים את המסרים שלהם ולא רוצים לעצור את התהליך.

סנטיאגו אוקמפוס
סנטיאגו אוקמפוס | ברני ארדוב

הפסד למכבי תל אביב עלול להוביל לתגובה גם מבחינת האוהדים, שלא מקבלים את העובדה שהקבוצה אינה משתייכת לשישייה הראשונה. חלק מהשחקנים קיבלו מסרים בימים האחרונים, לפיהם אם תיערך מחאה כזאת היא תתקיים נגד ההתנהלות של המועדון ובחירת הזרים ולא על רקע אישי.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, טל בן חיים (אביאל זרגרי), אורן ביטון; עלי מוחמד, אביאל זרגרי (ניקו אולסק), עידן ורד, מרקו יאנקוביץ', אלירן עטר; ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי