חוגג הגיע לאימון: "לא מעניין אותי איך, אתם תגיעו לפלייאוף העליון"

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, צפוי שינוי על הקווים אם בית"ר לא תהיה בין שש הראשונות והבעלים רמז לכך באספה שנערכה. גורם בכיר: "אף אחד כאן לא בטוח לעונה הבאה". ברוש ברדיו ירושלים: "כישלון אם לא נעלה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"אף אחד כאן לא יכול להרגיש בטוח לעונה הבאה, מהצוות ועד אחרון השחקנים. מעכשיו, הכל תלוי בתוצאות. מי שלא יהיה טוב, לא נהסס להחליף אותו", כך הגיב הבוקר (שישי) גורם בכיר בבית"ר ירושלים בהתייחס לידיעה בספורט1 לפיה במועדון מתכננים שינוי על הקווים אם הקבוצה לא תגיע לפלייאוף העליון. 

לדברי אותו גורם, הדברים האלה מצטרפים ללחץ גדול שקיים במועדון ומורגש היטב גם הבוקר. "יש תחושה כאילו יש כאן שחקנים שעושים טובה. אבל כמו שכבר הוכחנו, גם שחקנים עם חוזה אינם חסינים", כשהוא רומז לשחרור ממן ואיינבינדר בחלון ולהחלטה להקפיא את ורדסקה ולהודיע לקונטה על שחרורו.

לאימון הקבוצה הבוקר הגיע הבעלים משה חוגג, ששוחח פעם נוספת עם הצוות המקצועי והשחקנים והביע את חוסר שביעות רצונו: "אני דורש מכם דרך, מחויבות ואופי יותר חזק", אמר חוגג והוסיף: "לא מעניין אותי איך, אבל אתם תעשו פלייאוף עליון. אני רוצה שתגיעו עם מוטיבציה ושיהיה לכם כבוד למשחק. תכבדו את המשחק. תראו שאכפת לכם. תהרגו את עצמכם, תהיו עם שריטות, תקבלו כרטיס אדום, תראו לאוהדים שאכפת לכם".

גם מנכ"ל בית"ר ירושלים, מוני ברוש, אישר את הדברים שפורסמו בספורט1 כשאמר ברדיו ירושלים הבוקר: "ש הערכה גדולה למאמנים וגם מצד חוגג ואוחנה. כולם רוצים שיצליחו, אבל ברור שבסוף יש את מבחן התוצאה ואם לא נעלה לפלייאוף העליון, זה כישלון של כל המערכת. בשיחה היום חוגג כיוון הכל לשחקנים. לא נקבל שחקנים בלי לב ונשמה".

משה חוגג | דני מרון

ואחרי כל זה, גם לשחקנים יש מה לומר. כזכור, במהלך השבוע נשמעו טענות על כך שהקבוצה לא צירפה בלם, מה שגרם למאמנים לאלתר. לחוגג יש כעס רב על כספים רבים שהשקיע, כולל אלה שהוציא בחלון שהסתיים. לא רק שהבעלים לא קיבל את ההשקעה מהשייח' חמד בן ח'ליפה כפי שתכנן, כעת הוא ייאלץ להוציא כספים נוספים גם בקיץ. לכן, חוסר ודאות קיים גם בנושא זה ובבית"ר מעריכים שחוגג לא ימהר להגדיל את התקציב אם הקבוצה לא תסיים בין שש הראשונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי