ברטקוס יחזור להרכב ק"ש מול סכנין, טורה ובן שמעון ייעדרו

במועדון הצפוני מאמינים שאפשר לגבור על הקבוצה מהמגזר. רפואה: "נקווה לשמר את היכולת מהמשחק האחרון ולחזור עם נקודות". השוער סיים עונש ההרחקה, הגמבי נפצע בשריר הירך והמגן לא יהיה בסגל בגלל צהובים

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים היו בקריית שמונה לאחר התיקו 2:2 נגד הפועל באר שבע, בעיקר לאור שער השוויון של הקבוצה מבירת הנגב שהובקע סמוך לסיום המשחק. בכל מקרה המאמן קובי רפואה עודד את שחקניו וביקש מהם להמשיך באותה גישה גם במשחק החוץ הערב (ראשון, 19:00) מול בני סכנין. "אם נהיה באותה יכולת כמו מול באר שבע בכל משחק, אנחנו נהיה בפלייאוף העליון" אמרו בקריית שמונה.

בכל מקרה במועדון הצפוני מבינים כי המשחק מול סכנין יהיה לא פשוט, בעיקר לאור העובדה שהשיגה 2:3 על בית"ר ירושלים בטדי. רפואה אמר לקראת המשחק: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה בו נרצה לשמר את היכולת שלנו מהמשחק האחרון ונקווה לחזור הביתה עם נקודות".

מבחינה מקצועית יקבל רפואה את השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס שחזר מהרחקה. מי שייעדר מהמשחק יהיה סאקו טורה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ומוחמד שכר צפוי לפתוח במקומו. גם אמיר בן שמעון ייעדר בגלל צהובים. ברטקוס מבחינה מקצועית יקבל רפואה את השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס שחזר מהרחקה. מי שייעדר מהמשחק יהיה סאקו טורה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ומוחמד שכר צפוי לפתוח במקומו. גם אמיר בן שמעון ייעדר בגלל צהובים.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו.

סאקו טורה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי