מאבדת סיכויים: רק 0:0 להפועל חיפה נגד הפועל כפ"ס

לאחר שהפסידה למכבי ת"א, הקבוצה של סילבס רשמה עוד משחק מאכזב והתרחקה משמעותית מהפלייאוף העליון. אגאדה חזר להרכב והחמיץ מספר מצבים, קיזיטו פגש את המשקוף מנגד. קדוש מנע ספיגת שער בדקה ה-90

(גודל טקסט)

הפועל חיפה עשויה לסיים את העונה הזו בטעם חמוץ במיוחד, זאת לאחר שהיא הייתה מבין המועמדות המובילות להעפיל לפלייאוף העליון, אך לבסוף נותרה בחוץ. הערב (ראשון) הקבוצה מהכרמל רשמה 0:0 מאכזב, מה שהרחיק אותה משמעותית מהמקום בשישייה האחרונה בתום העונה.

אחרי שהפסיד 2:0 למכבי תל אביב במחזור האחרון, המאמן חיים סילבס קיבל בחזרה את ניסו קפילוטו המורחק, כאשר מי שהפעם לא היו בסגל של האדומים-שחורים הם דור מלול ואלון תורג'מן, שהתחילו לרצות את עונש ההרחקה שלהם, זכר לאירועי הדרבי החיפאי. מלבד קפילוטו, גם וויליאם אגאדה חזר ל-11 של חיפה ולצערו רשם מספר החמצות גדולות נגד הירוקים.

מן העבר השני, כפר סבא עלתה לאחר שריקת הסיום מעל הקו האדום, זאת לאחר שהשיגה נקודה היום וניצלה את ההפסד של בני סכנין נגד קריית שמונה במשחק שנערך במקביל. ג'יימי הופקאט האנגלי וטימו מוזי פתחו לראשונה בהרכב של אלישע לוי, שקיבל בחזרה גם את טום שלח ועומר פדידה.

הופקאט מול והבה. חלוקת נקודות בין כפ"ס להפועל חיפה | קובי אליהו

במשחק הראשון בעונה בין הקבוצות נכבש שער ניצחון של חנן ממן, אבל הערב הקשר החיפאי לא הצליח לשחזר את היכולת. קיזיטו היה הכי קרוב לשער במשחק, זאת לאחר שנגח למשקוף של הפועל חיפה בדקה ה-64, אך לא הצליח מעבר. לקראת הסיום, סילבס שלח לכר הדשא את מרבית הכלים ההתקפיים שלו, אך דווקא השוער שלו, רן קדוש, היה פעיל בסיום והציל שער כמעט בטוח לאחר נגיחה של רז כהן בדקה ה-90.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי