אראל: "צריכים להיות ריאליים". סילבס: "הופעה חלשה שלנו"

הפועל חיפה סיימה ב-0:0 מול כפ"ס והתרחקה מהפלייאוף העליון. הקשר מפנים: "הסיכויים לא גבוהים". מאמנו הודה: "היינו צריכים לעשות תוצאת טובות יותר". אלישע לוי מעודד, גם איתמר ישראלי אופטימי

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא והפועל חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 שלא שירת את שתיהן במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. האורחת מהכרמל הייתה קצת יותר טובה במחצית הראשונה, אך נחלשה מאוד בשנייה וניצלה מהפסד. אלישע לוי וחניכיו טיפסו מעל הקו האדום, כשרק הפרש שערים מפריד בינם לבין בני סכנין שהפסידה לקריית שמונה. לעומת זאת, חניכיו של חיים סילבס התרחקו משמעותית מהפלייאוף העליון ורק שש נקודות מפרידות בינם לבין הקו האדום.

צפו בתגובות

סילבס המאוכזב סיכם: "משחק חלש מאוד שלנו, שזה משהו שלא מאפיין אותנו כבר הרבה מאוד זמן. לא הצלחנו להיכנס טוב מההתחלה ולא הצלחנו להשתחרר. נלחמנו בכל הכוח להיכנס לעניינים וגם עשינו חילופים, הימרנו, אבל לא היינו חדים ולא הצלחנו. קשה לי להסביר את זה, כי באמת הרבה מאוד זמן לא נתנו הופעה כל כך חדשה. לוח הזמנים מאוד צפוף, נתנו הכל, לפעמים יש ימים פחות טובים".

סילבס סיפר מה לא עבד להפועל חיפה עד כה: "התחלנו את העונה רע וזה נתן לנו גיבנת שהיינו צריכים לרדוף אחריה. נפלנו בתוצאות ובהרבה מאוד משחקים שהיינו טובים יותר מהיריבה. לא הצלחנו לעשות רצף. יש כלים, נכון, אבל זו עונה מסובכת. כל שלושה ימים יש משחק ואתה פעם לא יודע מי איתך, אבל באופן עקרוני היינו צריכים לעשות תוצאות טובות יותר. אין טעם לסכם עדיין, כי העונה לא נגמרה. היום לא הגיע לנו יותר ממה שהשגנו ואולי אפילו היינו יכולים לצאת עם פחות. אין לי הסברים נוספים".

טימוטי מוזי | קובי אליהו

חשש להיקלע למאבקי תחתית: "כל החישובים שעושים, זה לא רלוונטי כרגע. אנחנו צריכים לעלות למגרש ולנצח משחקים. היינו יכולים לעשות לעצמנו חיים קלים יותר ולא עשינו את זה, עכשיו אנחנו נלחמים חזק בשביל להביא תוצאות. היכולת היום הייתה לא טובה וזה הפתיע כי בתקופה האחרונה אנחנו משחקים טוב. נילחם חזק מאוד במשחק הבא, כל משחק הוא לגופו בליגה הזו וכל תוצאה אפשרית. בסוף העונה אסכם".

אלישע לוי אמר: "היום שיחקנו טוב, שיחקנו בשביל לנצח. 0:0 אף פעם לא מצטלם טוב, אבל הגענו למצבים וזה לא הספיק. אנחנו לוקחים את הנקודה ובמצבנו כל נקודה חשובה. אני מעודד מצורת המשחק שהייתה טובה יותר. כדי לכבוש שער צריך לקחת את ההחלטה הנכונה. היום הגענו להזדמנויות, אבל סבלנו מחוסר מזל. איימנו יותר מהפועל חיפה שהיא קבוצה טובה מאוד. אם נמשיך לשחק כך, נכבוש. שערים לא כובשים באספות ובדיבורים, עובדים מול השער וממשיכים להיות שקטים".

על קרבות התחתית: "לא פעם אחת הייתי במצבים מהסוג הזה. זה היה המצב כשבאתי, כך שידעתי לאן אני בא ואעשה כל מה שצריך כדי שנוכל לצאת מהמצב. אין פה הוקוס פוקוס, כל הקבוצות שנמצאות למטה ייאבקו עד הסוף ומי שיעשה את הדברים הנכונים הוא יישאר ואני מקווה שזה יהיה אנחנו".

אלישע לוי | דני מרון

שוער כפ"ס, איתמר ישראלי, הוסיף: "אפשר להסתכל על זה כאילו אנחנו מאוכזבים, אבל אפשר גם לא. היינו באיזו סחרחורת תקופה ארוכה והיום זה היה נראה הרבה יותר טוב. אנחנו לא עפים על עצמנו, אבל עצרנו את המפולת הזו ואני מקווה שבמשחק הבא נביא יותר מנקודה ונצא לדרך חדשה. שחקן כדורגל צריך להבין שיש עליו לחץ כל הזמן ואם הוא לא טוב הוא צריך לספוג ביקורת, זה התפקיד שלנו וזו העבודה שלנו. אפשר להגיד שהמקום בטבלה לא משקף את היכולת שלנו, אבל זה המצב ואנחנו צריכים להבין את זה ולהכיל את זה. ירידת ליגה? אני לא מסתכל על תסריט כזה, רק תסריט אחד אני רואה והוא שכפר סבא תישאר".

גל אראל, קשר הפועל חיפה, ניתח: "מה ראיתם פה היום? ראיתם משחק של שתי קבוצות לחוצות. אני מסכים שהמשחק לא התעלמה לרמה גבוהה, זה סוג המשחקים שמצפים לנו מעכשיו. ידענו לאן באנו היום ואנחנו יודעים לאן אנחנו ממשיכים מפה. כל עוד יש סיכוי הכי קטן, נעשה את הכל אבל צריכים להיות ריאליים כי הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון לא גבוהים במיוחד. אנחנו יודעים מה מצפה לנו בהמשך במידה ולא נהיה שם. קרבות תחתית? ברור שחושבים על זה. אני לא חושב שהיינו כאלה גרועים היום. זה משחק פחות טוב שלנו. אנחנו קבוצה שנבנתה להגיע לפליאוף העליון, יש לנו שחקנים איכותיים ונצטרך לעשות את השינוי הזה ולהביא את האופי והמלחמה למשחקים" .

קיזיטו | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי