בצל ההתעניינות מבית"ר והפועל ב"ש: ק"ש תיפגש עם זיו מורגן

המגן מעורר עניין אצל הגדולות וכבר קיבל הצעה לחוזה חדש בן שלוש שנים בקבוצה הצפונית. במועדון אופטימיים אחרי ה-0:2 על סכנין: "יש כאן שחקנים עם אופי של פלייאוף עליון". מחמאות לרפואה, טורה יהיה כשיר לפ"ת?

(גודל טקסט)

"זה תלוי רק בנו, ואם נעשה את העבודה אז נהיה בפלייאוף העליון" – כך הכין קובי רפואה את שחקני קריית שמונה לקראת שבוע משמעותי נוסף של שלושה משחקים. בפעם הקודמת שלקבוצה היה שבוע כזה, היא הפסידה בשלושתם. את השבוע הנוכחי, היא פתחה אתמול (ראשון) עם 0:2 יקר על בני סכנין בדוחא.

"ידענו שזה משחק שיכול לקחת אותנו למעלה או לעצור את העונה הזו, אבל יש כאן שחקנים עם אופי של פלייאוף עליון ואנחנו נהיה שם", אמרו בק"ש. במועדון שיבחו את המאמן על ההכנה ואמרו: "בתקופת עומס כמו שיש עכשיו אין יותר מדי אימונים, אלא ביקר אימוני שחרור, ובגלל זה ההוראות הטקטיות והאסיפות לפני המשחק משמעותיות יותר. קובי הכין את הקבוצה בצורה נהדרת".

ביום רביעי מצפה לק"ש משחק קשה במיוחד מול יריבה ישירה למאבק על הפלייאוף העליון – מכבי פתח תקווה. המלאבסים יגיעו לצפון, ועד אז ינסו במועדון להכשיר את סאקו טורה, שנעדר מההתמודדות מול סכנין אמש. כמו כן, הקבוצה תקבל בחזרה את אמיר בן שמעון, אשר סיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

בנושא אחר, ראשי ק"ש ייפגשו בקרוב עם זיו מורגן, לו הוצע כבר חוזה חדש לשלוש שנים. המגן מחזיק בחוזה עד לתום העונה הבאה וזוכה לאחרונה להתעניינות מצד מועדונים הגדולים כמו הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. הבעלים איזי שרצקי ינסה להשאיר את הנכס בקבוצה הצפונית בשנים הקרובות ובמועדון, כאמור, כבר פועלים בנושא.

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי