הפועל כפ"ס עדיין לא כובשת, אך מתנחמת: "נראינו כמו קבוצה"

הירוקים לא מצאו את הרשת גם ב-0:0 נגד הפועל חיפה, אבל הציגו שיפור ניכר: "בכדורגל צריך להבקיע, אבל שיחקנו לא רע אחרי כמה משחקים", אמרו במועדון. מחמאות למוזי ולשור, ציפייה ליותר מהזרים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא הצליחו לעצור אתמול (ראשון) את רצף ההפסדים עם תיקו 0:0 נגד הפועל חיפה, תוצאה שלמרות הכל העלתה את הקבוצה, לפחות זמנית, מעל הקו האדום.

"שיחקנו לא רע ואפשר להגיד שלאחר כמה משחקים, נראינו כמו קבוצה. אבל נצטרך לאסוף יותר נקודות בהמשך. זה טוב שעצרנו את רצף ההפסדים וגם היינו יותר טובים מהפועל חיפה, אבל בכדורגל צריך להבקיע שערים ואנחנו פשוט לא עושים את זה", אמרו בקבוצה.

המאמן אלישע לוי ערך מספר שינויים מפתיעים בהרכב כשספסל את בן רייכרט, עומר דנינו ואמדו סוקונה ובמקומם נתן את המקום בהרכב לטימוטי מוזי, שהיה אולי הבולט בקבוצה יחד עם איתי שור, שחזר לעמדתו הטבעית בקישור האחורי וזכה למחמאות.

איתי שור. חזר לעמדתו הטבעית ובלט | קובי אליהו

בקבוצה היו מרוצים מהשתלבותו של הקשר ג'יימי הופקאט שפתח בהרכב לראשונה, אך מנגד הבהירו כי הם מצפים שבמשחקים הקרובים הדבר יבוא לידי ביטוי גם בשערים ובישולים והודו כי הציפייה מהזרים החדשים הייתה לתרומה משמעותית יותר עד כה.

"הגענו למשחק הזה אחרי תקופה ממש לא טובה עם הרבה מאוד הפסדים. ספגנו המון שערים והיינו צריכים לעצור את זה איכשהו. עצרנו את זה", סיכם השוער איתמר ישראלי, "אני חושב שנראינו טוב במשחק. הגענו להזדמנויות ולא הגיעו נגדנו להזדמנויות. אם נשמור על זה ונקדם את זה ונשפר את ניצול המצבים שלנו, אני מאמין שהטוב ביותר יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי