סיום סוער: אשדוד חילצה 1:1 ביתי נגד חדרה

בדרך לשערוריית שיפוט נוספת? נגיחה של באיו המחליף ספק עברה את הקו, אך השער לא אושר. קודם לכן, החלוץ כבש (85) שער שוויון יקר עבור הדרומיים. רוטמן העלה את האורחת ליתרון (12). לבאבידי ואזולאי הורחקו

(גודל טקסט)

ערב המשחק, מ.ס. אשדוד הייתה נחושה לנצח את הפועל חדרה ולהבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, אך בפועל הדרומיים נקלעו הערב (שני) למשחק קבצי ביותר, אשר הסתיים ב-1:1 סוער. הקבוצה של רן בן שמעון יכולה להרגיש גם מקופחת, זאת לאחר ששער גבולי של פאהד באיו לא אושר בתוספת הזמן.

אז מה היה היום באצטדיון הי"א? אשדוד עלתה להתמודדות ללא רועי גורדנה, השחקן החשוב ביותר בהרכב שלה וזה השפיע על כל היכולת של הקבוצה. חדרה מנגד רצתה להגדיל את הפער מהקו האדום לחמש נקודות, עלתה ליתרון בדקה ה-12 בעקבות שער של לירן רוטמן, אך גם שיחקה מחצית שלמה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של דיא לבאבידי כבר בחצי הראשון.

למרות הנחיתות המספרית, הקבוצה של מנחם קורצקי המשיכה ללחוץ ולתקוף את אשדוד, אבל רוטמן ושובל גוזלן היו חתומים על לא מעט החמצות גדולות. היתרון של חדרה החזיק נהדר עד הדקה ה-85, אבל באיו המחליף היה במקום הנכון לנגוח לרשת של רובי לבקוביץ. כאמור, כובש שער השוויון גם היה שם בתוספת הזמן, לבקוביץ' הרחיק את הכדור שהיה נדמה שעבר את קו השער, אך לאחר בדיקת VAR ארוכה, צוות השיפוט לא אישר את הגול.

שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים | לירון מולדובן

מי שכן עלה בהרכב של בן שמעון הוא שלומי אזולאי, שהיה בסיכון גדול בשל העובדה שאם הוא יספוג כרטיס צהוב, הוא לא יוכל לשחק בגביע המדינה נגד בית"ר ירושלים. הקשר אכן ספג את הכרטיס, אך בתוספת הזמן הוא קיבל גם את השני מאיתן שמואלביץ', מה שאומר שהוא לא יורחק מהמשחק נגד האקסית מהבירה.

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | לירון מולדובן

הרכבים

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו (בנצי מושל, 76), גילי כהן, עומרי בן הרוש (חאמזה מואסי, 81), פיראס אבו עקל (מוסא בגאיוקו, 63), מונטרי קמאהני, יעקב בריהון (אדיר לוי, 63), שלומי אזולאי, עוז בילו, דין דוד, סתיו טוריאל (פאהד באיו, 46).

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, מקסים גרצ'קין (עבדאללה ג'אבר), מנשה זלקה (נועם כהן, 90), תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני (מרשל אודה, 76), לירן רוטמן, שובל גוזלן (גלעד אברמוב, 66).

שחקני הפועל חדרה, שחקני מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן

מהלך המשחק

דקה 3, איום ראשון במשחק: פלקושצ'נקו ניסה לכבוש עם בעיטה ממרחק, ג'ראפי הדף.

דקה 10, מצב ראשון לאשדוד: דוד ביצע פעולה אישית טובה ומסר לאזולאי, הקשר בעט ליד העמוד.

דקה 12, 0:1 להפועל חדרה! גלזר מצא את פלקושצ'נקו במסירת רוחב, הקשר בעט לעבר השער וסחט הדיפה מג'ראפי, שלא הצליח להדוף את הכדור החוזר של רוטמן.

חדרה עלתה ליתרון באשדוד | לירון מולדובן
רומטן חוגג עם חבריו | לירון מולדובן

דקה 24, הצלה נהדרת של לבקוביץ': אזולאי מסר לדין דוד, שהסתובב ברחבה והצליח לייצר בעיטה מאיימת, אבל השוער התמודד בצורה טובה עם האיום.

דקה 31, בעיטה מרחוק של אשדוד: אזולאי שוב היה במרכז העניינים, כאשר הפציץ מכ-30 מטרים, אבל זה הגיע לידיים של לבקוביץ'.

דקה 35, מצב גדול לחדרה! זלקה הוציא כדור רוחב למרכז הרחבה, גוזלן הגיע לנגיחה והחמיץ משבעה מטרים את המסגרת.

גם גוזלן מתקשה להאמין להחמצה | לירון מולדובן

דקה 41, כרטיס אדום לחדרה! האורחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שהמגן לבאבידי ספג כרטיס צהוב שני במחצית הראשונה והורחק על ידי השופט איתן שמואלביץ'.

דקה 45, החמצה של אשדוד: קמהני הרים כדור נהדר לעומק הרחבה של חדרה, בריהון הגיע לכדור אבל נגח החוצה

דיא לבאבידי, איתן שמואלביץ' | לירון מולדובן
דיא לבאבידי | לירון מולדובן
שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים | לירון מולדובן

דקה 47, מכה קשה לאשדוד: שלומי אזולאי ספג כרטיס צהוב חמישי העונה, מה שאומר שהוא לא ישחק נגד בית"ר ירושלים בגביע המדינה.

דקה 52, חדרה כמעט הכפילה את היתרון: מרמנטיני השתלט על הכדור באגף הימני וניסה להכניע את לבקוביץ' עם בעיטה חזקה מ-20 מטרים, הכדור נעצר אצל השוער.

דקה 65, איום נוסף של אזולאי: הקשר שוב ניסה לכבוש ממרחק, אבל הכדור שלו לא היה מדויק מ-25 מטרים ויצא החוצה.

שלומי אזולאי |

דקה 78, החמצת ענק של חדרה! רוטמן ניצל יציאה רעה של ג'ראפי, עבר אותו פעמיים וחדר לרחבה, אך בט מעל המשקוף.

דקה 85, אשדוד חזרה ל-1:1! בילו הרים כדור חד לרחבה של חדרה, באיו המחליף הסתנן ונגח מחמישה מטרים לרשת של לבקוביץ'.

דקה 89, ספק שער נוסף לאשדוד! איזו דרמה בסיום! פעם נוספת זה היה באיו שנגח מקרוב לעבר השער, הפעם לבקוביץ' הצליח להדוף, אך נראה היה שהכדור עבר את הקו. שופטי המסך בחנו את המהלך דקות רבות, אבל השער לא אושר.

דקה 90+6, כרטיס אדום גם לאשדוד: זה היה באוויר דקות רבות – אזולאי, שכאמור ספג צהוב שימנע ממנו לשחק בגביע, ראה את השני משמואלביץ' והורחק. המשמעות – יוכל לשחק נגד בית"ר בגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי