שחקני ליגת העל לממשלה: "האוהדים התחסנו, עכשיו תורכם"

על רקע ההודעה על כך ש-1,500 אוהדים יוכלו להיכנס לאצטדיוני הכדורגל, ארגון השחקנים במסר לנתניהו ואדלשטיין: "הבטחתם, עכשיו תקיימו. תחזירו את האוהדים למגרשים"

(גודל טקסט)

על רקע הודעת הממשלה לפיה עד 1,500 אוהדים בלבד יוכלו לצפות במשחק כדורגל, ארגון השחקנים יצא היום (שני) בקריאה לממשלת ישראל להשיב את האוהדים למגרשים. הארגון פנה במכתב לרה"מ בנימין נתניהו ולשר הבריאות יולי אדלשטיין, בו קרא להם לעמוד בהבטחותיהם ולהחזיר את הקהל לפי מתווה המנהלת המדבר על שליש מתכולת היציע.

כחלק מהמהלך, שחקני קבוצות ליגת העל, החברים בארגון, צילמו סרטונים אישיים בהם קראו לממשלה לעמוד בהבטחותיה ואומרים: "ממשלת ישראל, אנחנו התחסנו, האוהדים התחסנו. עכשיו תורכם. תחזירו את האוהדים למגרשים".

בפנייתם לרה"מ ולשר הבריאות, כתבו ניר אלון ומנכ"ל הארגון מושיקו מישאלוף: "אנו, נציגי השחקנים והשחקניות מקבוצות הליגות המקצועניות קוראים להחזרת הקהל למגרשים. אנו עדים להנחיית הממשלה, לפיה כמות הקהל המאושרת במגרשים לא תגדל מ-1,500 אוהדים. אנחנו מצפים מכם שתקיימו את הבטחותיכם להחזרת הקהל, על פי המתווה שהוצע על ידי ראש המנהלת לכדורגל, מר ארז כלפון, בו דובר על תפוסה של שליש יציע בכל אצטדיון".

מושיקו מישאלוף | ארגון השחקנים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי