לוי ערך אסיפה קשה, אוהדי באר שבע יפגינו מול ההתאחדות

מאמן ב"ש שוחח עם שחקניו אחרי ההפסד להפועל ת"א: "לא מתאים שנשחק כך, מספיק עם הכדרורים. יש לי בעיה גם עם ההתנהגות". במועדון שוקלים לפנות לאיגוד השופטים, האוהדים יגיעו למשרדים ברביעי במספר אוטובוסים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד אתמול (ראשון) להפועל תל אביב, מאמן הפועל באר שבע רוני לוי ערך היום אסיפה קשה באימון, זאת למרות הטענות של ראשי המועדון על ההתנהלות של צוות השיפוט במשחק. לוי קיים את האסיפה לפני האימון ואמר לשחקנים: "לא מתאים לשחק כמו ששיחקנו. זה היה משחק לא טוב שלנו. אנחנו לא יכולים לקבל גול ממצב נייח שבוע שני ברצף. אני מסביר לכם שזה משחק משמעותי על פלייאוף, מדבר איתכם על זה במהלך השבוע ואז אתם רודפים אחרי הפועל ת"א".

לוי הוסיף ואמר: "אני מבקש להפסיק עם הכדרורים, שחקו יותר פשוט. יש לי בעיה גם עם ההתנהגות, גם אם שופטים מגזימים. תפנו אליהם בזהירות. אי אפשר להרשות לעצמנו בכל משחק לאבד שחקנים. פעם אחרונה שזה קורה. עכשיו אנחנו מתסכלים קדימה אל משחק הליגה הבא. אני רוצה שננצח את מכבי פתח תקווה".

במועדון לא קיבלו בהבנה את ההרחקות של מרסלו מלי וחאתם עבד אלחמיד, אך יחד עם זאת לא מתכוונים לערער בשלב זה. אחת האפשרויות שעלתה היא שליחת מכתב לאיגוד השופטים. במועדון כועסים בעיקר על פסילת השער של אלחמיד: "יכול להיות שהוא היה צריך לפנות לשופטים בצורה אחרת, אבל אפשר להבין את התסכול שלו".

מאוחר יותר הערב, נודע כי בעקבות האירועים במשחק מול הפועל תל אביב החליטו אוהדי הקבוצה לקיים הפגנה מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל, אשר תתקיים ביום רביעי אחר הצהריים. מספר אוטובוסים ייצאו מהעיר באר שבע לכיוון ההתאחדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי