קורצקי זעם: "כל השריקות נגדנו", בן שמעון: "עוד נקודה לארסנל"

לאחר ה-1:1 הסוער בין אשדוד לחדרה, מאמן הדרומיים סיכם: "יחסית לצורה בה המשחק התפתח, אני מרוצה מהשחקנים". האדום של אזולאי: "רציתי שיישאר בהווה". מנגד, המאמן המאוכזב היה נסער: "כל הספק היה לצד אחד"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד והפועל חדרה נפרדו הערב (שני) בתיקו 1:1, לאחר משחק סוער במיוחד. הקבוצה הדרומית השיגה שער שוויון בדקה ה-85 ולאחר מכן הגיעה למצב דומה כשהפעם השוער רובי לבקוביץ' הרחיק את הכדור שספק עבר את קו השער. שופטי המסך בדקו את הנגיחה של פאהד באיו ולא אישרו את השער שעשוי היה לנצח את המשחק.

מיד לאחר המשחק, מאמן אשדוד רן בן שמעון סיכם: "ההרכב שלי? הוא לא היה הרפתקני. יש לנו הרבה שחקנים שלא יכלו לשחק. קיוויתי לדבר על אלה ששיחקו ולא על אלה שלא. יחסית לצורה בה המשחק התפתח, אני מרוצה מהשחקנים".

"יכולנו לנצח ומצד שני גם היינו חשופים ויכולנו להפסיד. סך הכול זו עוד נקודה לארסנל. לא שינינו את הסגנון, היינו הקבוצה הדומיננטית גם היום". על הכרטיס האדום שספג שלומי אזולאי, אשר יאפשר לו לשחק נגד בית"ר ירושלים בגביע המדינה, הוסיף בן שמעון: "דיברתי איתו רק אחרי הצהוב הראשון שהוא ספג ואמרתי לו שהוא צריך להתמקד במשחק ולצאת מכל הסיטואציה הזו. הוא היה עמוק בתוך כל זה. הוא היה כבר עסוק בעתיד ורציתי שיישאר בהווה".

מנחם קורצקי | לירון מולדובן

מן העבר השני, המאמן מנחם קורצקי היה מאוכזב בסיום: "זה מתסכל לספוג שוויון בדקה ה-85. השחקנים שלי נתנו הכול במגרש, היו גם איכויות היום. הגענו להמון מצבים. אני מרוצה מהרבה דברים והקרדיט כולו לשחקנים. מאכזב לקבל שני צהובים כבר בדקה 40".

על השיפוט הוסיף מאמן חדרה: "כל השריקות נגדנו, כל הספק היה לצד אחד. השחקנים שלי התאמצו לא פחות מהשחקנים של אשדוד, לא יכול להיות שהם יקבלו את כל השריקות הקטנות. אני מאושר מההקרבה של השחקנים ואם היינו נשארים 11 על 11 אז גם היינו מנצחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי