תחושת פספוס בחדרה, שהתלוננה על השיפוט והזהירה את לבאבידי

"היינו שווים יותר מנקודה", אמרו בקבוצה על ה-1:1 נגד אשדוד והלינו על הרחקת לבאבידי ("הרסה את המשחק"), שקיבל מסר ברור: "אם לא יידע לתמרן את עצמו, הוא יהיה בחוץ". במועדון יחליטו בנוגע לקהל מול הפועל חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה קיבלו את התיקו 1:1 נגד מ.ס אשדוד אתמול (שני) ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה הובילה במשחק החוץ ואף הייתה קרובה להכפיל את היתרון, אלא שלבסוף ספגה את השוויון ולקראת הסיום הוציאה עוד כדור מהרשת, בשער שנפסל למארחת באופן שנוי במחלוקת. "היינו שווים יותר מנקודה, כי לירן רוטמן הגיע למצב קורץ. אמנם כל נקודה שווה במאבקי התחתית, אבל ניצחון היה נותן לנו אוויר משמעותי", אמרו בחדרה.

מעבר לכך, במועדון לא הסתירו את כעסם כלפי צוות השיפוט, בעיקר על הרחקתו של המגן דיא לבאבידי בכרטיס צהוב שני לקראת סיום המחצית הראשונה. "הוא פשוט הרס לנו את המשחק. אין אחידות ואין שיקול דעת אצל השופטים, זה מכעיס", אמרו בחדרה. יחד עם זאת, גם המגן עצמו, שראה את הכרטיס האדום בפעם השלישית העונה, ספג ביקורת: "הגע הזמן שיידע לתמרן את עצמו כי אם לא הוא ימצא את עצמו בחוץ", אמרו במועדון.

חדרה סיימה את המשחק עם מספר פצועים. המגן מקס גרצ'קין התלונן במחצית על כאבי ראש והיה חשש לזעזוע מוח, אך לאחר שנדבק הוחלט שלא להעבירו לבית החולים וגרצ'קין חש טוב יותר. גם השוער רובי לבקוביץ' נפגע בידו וייבדק בימים הקרובים. מי ששוב לא שותף היה שלום אדרי, הקשר שהגיע בינואר מבית"ר ירושלים. "אדרי הוחתם לשנה וחצי ועוד יתרום רבות העונה", אמרו בקבוצה.

במועדון מתכוונים להחליט בימים הקרובים על התנהלותם בכל הנוגע לכניסת קהל למשחק הבית מול הפועל חיפה בעוד שבועיים, זאת לאחר שהמתווה אושר על ידי המנהלת. היועץ מקצועי של הפועל חדרה, אורן גולן, התייחס לכך ואמר: "לצערנו המתווה הנוכחי פוגע כלכלית בהפועל חדרה, אבל ננסה למצוא את הפתרון הכי טוב עבורנו".

רוטמן פספס מצב מעולה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי