באשדוד מרוצים למרות התיקו; אזולאי קיבל צהוב שני מכוון?

על אף שלא הצליחו לנצח את חדרה, גורם במועדון בטוח: "הקהל שיגיע למשחק הביתי הבא, ייהנה". בקבוצה הבהירו כי בן שמעון לא ביקש מהקשר להיות מורחק במחשבה על המשחק נגד בית"ר בגביע, המאמן: "התוצאה היא בגללי"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

למרות ששוב לא הצליחו לנצח במשחק נגד הפועל חדרה (גברו עליה רק פעם אחת בשמונה מפגשים), זאת על אף ששיחקו עם שחקן אחד יותר במשך כמעט מחצית לשמה, במ.ס אשדוד הביעו שביעות רצון מהתיקו 1:1 אתמול (שני) מול הקבוצה של מנחם קורצקי, בעיקר כי המקום בפלייאוף העליון כבר מובטח להם מעשית: "המשימה נותרה להגיע לאירופה דרך הליגה, אבל אנחנו חושבים על המשחק נגד בית"ר ירושלים בגביע המדינה, שהולך ומתקרב. רן בן שמעון משפר את הקבוצה מקצועית ולמרות התיקו, ראינו משחק קצבי ומהנה. הקהל שיגיע למשחק הביתי הבא ייהנה מהקבוצה החדשה", אמר גורם באשדוד.

בן שמעון לא שיתף אתמול את רועי גורדנה, אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה, זאת מכיוון שהקשר צבר שמונה כרטיסים צהובים ואחד נוסף היה מונע ממנו לשחק נגד בית"ר בשמינית גמר הגביע ברביעי הבא. במהלך המשחק נוצרה סוגיה דומה לגבי שלומי אזולאי, שספג צהוב חמישי ומיהר להביא על עצמו גם את הכרטיס האדום, כדי שההרחקה שלו תהיה תקפה למחזור הליגה הקרוב בו אשדוד תשחק מול הפועל חיפה, ולא למשחק הגביע. בקבוצה הבהירו כי בן שמעון לא נתן לאזולאי הוראה לספוג צהוב שני, אלא רק אמר לו להתנהל במציאות הקיימת.

על המשחק והתוצאה המאכזבת המאמן לקח אחריות: "התוצאה היא בגללי ולא בגלל היכולת של השחקנים. הצבתי הרכב שלא שיחק יחד, עם שחקנים שלא היו בעמדות שלהם". בן שמעון העניק מנוחה לבלם המוביל שלו, ננאד סבטקוביץ'.

הפצועים טום בן זקן וטימותי אוואני יהיו כשירים למפגש עם בית"ר ירושלים, כאשר בעיר הנמל מקווים כי חלוץ הרכש הגנאי מוגיס זקאריה יעלה מחר על טיסה מדובאי לישראל ויצטרף לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי