רפואה: "זה משחק על עונה שלמה". מזרחי ימשיך על הספסל

בק"ש מקווים לנצח את מכבי פ"ת ולהתברג בין שש הראשונות. המאמן הבהיר את חשיבות המשחק. בן שמעון צפוי להחליף את מורגן המוצהב. וגם: נפתחת מכירת הכרטיסים למשחק נגד מכבי ת"א. אוהדי האלופה יהיו הרוב באצטדיון?

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה הצליחה ביום ראשון להשיג ניצחון יקר בקרב על הפלייאוף העליון כשיצאה מסכנין עם 0:2 ושלוש נקודות, אבל מחר (רביעי) היא תוכל להתברג בין שש הראשונות אם תנצח במשחק השלמה את מכבי פתח תקווה.

המאמן רפואה אמר לקראת המשחק: "מעטים המשחקים במהלך העונה שיש להם חשיבות כל כך מכרעת, משחקים על עונה שלמה. מחר זה משחק מהסוג הזה. אנחנו פוגשים קבוצה איכותית שנמצאת במומנטום טוב אבל גם אנחנו קבוצה חזקה ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

"אם נבוא בגישה כמו מול סכנין, ננצח גם את פתח תקווה", אמרו הבוקר במועדון. בצוות המקצועי אומנם מודעים ליכולות של פתח תקווה, בוודאי לאחר הניצחון הגדול שלה על מכבי חיפה, אבל סומכים על השחקנים ומקווים ששחקני ההתקפה יוג'ין אנסה ואופיר מזרחי ימשיכו ביכולת הטובה מהניצחון האחרון: "מזרחי סבל העונה מחוסר מזל, גם בגלל הפציעה וגם בגלל הקורונה. עכשיו הוא נכנס לכושר והוא תוספת כוח משמעותית עבורנו", אמרו היום בקבוצה.

אופיר מזרחי חוגג עם שחקני קריית שמונה
אופיר מזרחי. צפוי לעלות מהספסל פעם נוספת | מאור אלקסלסי

למרות המחמאות להן זכה, מזרחי צפוי להמשיך על הספסל משחק נוסף ונראה שהשינוי היחיד שיבצע קובי רפואה יהיה שינוי בצד שמאל, כאשר אמיר בן שמעון יחליף את זיו מורגן המוצהב. סאקו טורה עדיין פצוע וצפוי להיעדר.

בכל הנוגע לחזרת הקהל, אז במועדון יחלו היום במכירת כרטיסים למפגש לאחר כשנה ללא קהל. על פי המתווה שאושר אתמול, תוכל הקבוצה להכניס 750 אוהדים למשחק ומחיר הכרטיס יעלה 50 שקלים. במועדון הבהירו כי המכירה תיעשה על פי הנהלים, משמע למחוסנים או בעלי תעודת מחלים והמכירה תיעשה מראש ולא ייפתחו הקופות ביום המשחק. למעשה, אפשרות להגיע למשחק תתאפשר גם לאוהדי מכבי תל אביב שבמועדון מעריכים שהם עשויים להיות הרוב באצטדיון.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת, יוג'ין אנסה, מוחמד שכר ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי