אוהדי מכבי ת"א מצטרפים למחאה: "לא נסכים להחלטות מנותקות"

מכבי פנאטיקס
מכבי פנאטיקס | דני מרון

ארגון "פנאטיקס" תקף גם הוא את מתווה החזרה: "אנשים שלא היו באצטדיונים מנסים להשתיק אותנו בפעולות סמליות כדי לייצר תמונה שקרית שהחזירו את הקהל. זה כמו לטפל בסרטן עם אקמול"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ארגוני האוהדים של קבוצות הכדורגל הגדולות בישראל ממשיכים להביע מחאה חריפה נגד מתווה חזרת הקהל הנוכחי. אחרי אוהדי הפועל תל אביב ומכבי חיפה, כעת גם ארגון "פנאטיקס" של מכבי תל אביב יצא בהודעה דומה כי בכוונתו להחרים את המתווה ובמקביל להתייצב בכל משחקי הקבוצה ולעודד מבחוץ עד אשר יהיה שינוי.

"כמו כל אוהד כדורגל שהאהבה שלו נלקחה ממנו, גם אנחנו קיבלנו את ההודעה של המנהלת ברגשות מעורבים", מסרו מארגון האוהדים של מכבי ת"א, "מצד אחד, כולנו מתים לחזור לעודד את הקבוצה שלנו שכל כך זקוקה לנו ברגעים הקריטיים של העונה. מצד שני, אי אפשר להתעלם מחוסר ההיגיון שבהחלטות שמתקבלות ומהניתוק של הפוליטיקאים והפקידים מהדבר שהכי חשוב לנו בחיים, הכדורגל.

"ההחלטה להכניס 1500 אנשים לאצטדיון פתוח שיכול להכיל 30,000 היא החלטה אומללה של אנשים מנותקים, שלא מבוססת על שום מחקר רציני ובעיקר ניכר שהיא התקבלה על ידי אנשים שלא היו במשחק כדורגל מעולם! המטרה היחידה של המתווה היא לסמן וי ולייצר תמונה שקרית ש'החזירו' את הקהל למגרשים. כל מי שנכח באצטדיון בחייו יודע שלפזר 1500 אנשים בבלומפילד, סמי עופר או טדי זה כמו לטפל בסרטן עם אקמול".

אוהדי מכבי ת"א, אתמול מחוץ לבלומפילד | אריאל שלום

עוד מסרו אנשי מכבי פנאטיקס: "במתווה הנוכחי, הארגון יכול בקלות לדאוג לעצמו ולאנשיו, למקם את עצמו כ'חשוב יותר' מיתר האוהדים ולהחליט שניכנס בלי לחשוב על אחים שלנו ליציע. אלה לא הערכים עליהם גדלנו בשער 11. אנו לא מוכנים לדאוג רק לעצמנו. כארגון המוביל ביציעי מכבי ת"א יש לנו אחריות על הכתפיים, לכן אנו לא מוכנים להיכנס ליציע כארגון כאשר הכניסה מותרת ל-1,500 אוהדים בלבד ואנחנו נמשיך להיאבק מחוץ לאצטדיון עד שמקבלי ההחלטות יבינו שלא ניתן להשתיק אותנו בפעולות סמליות בלבד.

"ברור לנו שמצב התחלואה לא מאפשר לחזור לשגרה מלאה, ואנו לא צועקים כאן 'הכל או כלום', אלא דורשים התייחסות הגיונית, תוך התבססות על נתונים והבנת מבנה אצטדיוני הכדורגל. אנו לא נסכים להחלטות מנותקות של אנשים שלא היו באצטדיון מימיהם. נמשיך לתמוך במכבי בדרכים שלנו, הכדורגל שייך לאוהדים!", סיכמו. יש לציין שמכבי תל אביב טרם הודיעה כיצד היא תבצע את מכירת הכרטיסים לדרבי הביתי במחזור הבא, מחזור סיום העונה הסדירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי