ז'וסואה הורחק משלושה משחקים בפועל: "אמירות קשות"

הפועל באר שבע הגיעה לעסקת טיעון, במסגרתה הפורטוגלי הודה בדברים קשים שאמר לעבר השופטים ויחמיץ את מכבי פ"ת, בני יהודה ומחזור פתיחת הפלייאוף. האוהדים יפגינו במהלך הדיון של אלחמיד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תצטרך להסתדר שלושה משחקים נוספים ללא ז'וסואה, כוכב הקבוצה שהבוקר (רביעי) הורשע במסגרת עסקת טיעון לאחר אירועי המשחק נגד הפועל קריית שמונה ויחמיץ את המפגשים הבאים נגד מכבי פתח תקווה ובני יהודה וכן את המשחק הראשון במסגרת הפלייאוף.

הדיין ישראל שמעוני לא הסכים עם עמדת התובע שמדובר בעבירה של התנהגות בלתי הולמת בלבד מכיוון שמדובר ב"אמירות קשות העולות לכלל איום", כידוע אמר ז'וסואה בין השאר "אגיע אליכם ואהרוג אתכם", אולם גם הבהיר כי לא מצא לנכון להתערב בסעיף האישום לאור הסדר הטיעון והודאת הקשר באישום.

עם זאת, עו"ד שמעוני כן הרחיק את השחקן משלושה משחקים כולל ההרחקה האוטומטית במקום משניים בלבד כפי שסוכם בין הפועל ב"ש לתובע וגם החמיר עם ארבעה משחקים על תנאי למשך שנה במקום שני משחקים על תנאי. בנוסף גם קיבל הדיין את הטענה כי העבירות הן תולדה של נסיבות אישיות מורכבות ועל כן התחשב בקשר, תוך שהוא מדגיש כי עליו לרסן את התנהגותו.

כזכור, ז'וסואה הורחק בכרטיס צהוב שני גבולי במיוחד מכיוון שחידש את המשחק ללא אישור השופט, אבל הסתבך כהוגן כאשר פלט לעבר צוות השיפוט לאחר המשחק: "אני אהרוג אתכם, אני אגיע לביתכם ואהרוג אתכם", דברים שכחלק מהסדר הטיעון הקשר גם הודה שאמר. את המשחק האחרון נגד הפועל תל אביב הוא החמיץ עקב צבירת כרטיסים צהובים ומכיוון שהורחק הבוקר משלושה משחקים בפועל (כולל ההרחקה האוטומטית), הוא למעשה ישוב רק למשחקי הפלייאוף העליון.

בהפועל באר שבע חוששים כעת שגם חאתם עבד אלחמיד ייענש בצורה חמורה בבית הדין ויספוג הרחקה משני משחקים לפחות, כך שגם הוא לא ישוב לשחק בעונה הסדירה. כפי שפרסמנו, הדיון היום לא צפוי לעבור בשקט ובהתאחדות נערכים לקראת הגעתם של עשרות אוהדי באר שבע. אוהדים רבים מתכוונים להגיע למחות בטענה לקיפוח מתמשך מצד השופטים נגד הקבוצה. בהתאחדות חוששים מהתפרעויות וייתכן שצוות אבטחה ימתין במקום. 

מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי