מי רשאי לקנות כרטיס ולאיזה יציע? כל הפרטים לקראת חזרת הקהל

אוהדי הפועל ת"א ישובו לבלומפילד במשחק התחתית מול סכנין (שבת החל מ-14:45, ספורט1), ההסבר המלא בפנים. וגם: בן ביטון שיחק עם כתף פרוקה מול ב"ש, אך במועדון עושים מאמצים גדולים להכשירו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הקריטי בשבת נגד בני סכנין (החל מ-14:45, ישיר בספורט1), בידיעה שזו הזדמנות פז עבורה כדי לפתוח פער משמעותי מהקו האדום עוד לפני שיוצא לדרך הפלייאוף התחתון בתחילת החודש הבא. כידוע, לאצטדיון בלומפילד יוכלו להיכנס 1,500 אוהדים לאחר היעדרות בת שנה מהמגרשים.

האדומים הודיעו כי הערב (רביעי ב-20:00) תיפתח מכירת הכרטיסים למשחק באתר "לאן" בשיטת כל הקודם זוכה – למנויי עונת 2019/20 בלבד. כמו כן, כל מי שירכוש כרטיס למשחק הקרוב, לא יקבל זכות לרכוש כרטיס במשחק הבא. כל מנוי, כמובן, רשאי לקנות כרטיס אחד בלבד. לפני הכניסה לאתר, כל אוהד יתבקש להצהיר כי בידו תעודת מתחסן/מחלים/תו ירוק באפליקציית רמזור, אותה יידרש להציג גם בכניסה לאצטדיון בצירוף תעודת זהות.

בנוסף, לא תתאפשר רכישת כרטיסים בקופות ולא תתקיים באצטדיון חלוקה של כרטיסים שנרכשו באינטרנט. אוהדי הפועל תל אביב יישבו בחלק התחתון של שערים 7-8, במתכונת של שמירת מרחק, כאשר בין כל כיסא תהיה הפרדה של שני כיסאות. על כל כרטיס תהיה נקובה שעת הגעה. כל אוהד שיגיע למשחק מתבקש לעמוד בזמנים הנקובים על כרטיסו בכדי למנוע התקהלות ועומס ביציעים. יש לציין כי מדובר בהתנסות ראשונית של כלל הגורמים באירוע, לכן יש לגלות סבלנות ואורך רוח. לא תותר מכירה של מזון ושתייה בתוך תחומי האצטדיון. עם זאת, בתיאום עם המשטרה הוחלט כי תתאפשר הכנסה של בקבוקי פלסטיק לצורך שתייה. יש לעטות מסיכות בכל העת.

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

הפועל תל אביב אמנם נמצאת במומנטום שיא ואחרי ניצחון 0:1 ב"טרנר" על הפועל באר שבע, אבל הקבוצה שבה מבירת הנגב גם עם שלושה פצועים שספק אם יוכלו ליטול חלק במפגש הקרוב. בן ביטון פרק את הכתף, שלומי אזולאי ואופק ביטון אובחנו עם נקע בקרסול ואף אחד מהם לא נטל חלק באימון הערב האתמול ובמקום זאת הם זכו לטיפול על ידי הצוות הרפואי. נראה שהם ינסו לשוב לאימונים רק מחר או מחרתיים והחלטה סופית לא תתקבל לגבי שיתופם לפני האימון המסכם ביום שישי.

לאור המצב, נראה שקלינגר יפתח בשבת עם רז שטיין על חשבון אזולאי – גם לאור העובדה ששטיין עלה מהספסל בטרנר ובישל את שער הניצחון לאיאד אבו עביד. בקבוצה מאמינים שבן ביטון יוכל לשחק בזכות הטיפולים וגם עושים מאמצים להכשירו, אבל במקביל ניב סרדל נמצא בכוננות ואם ישחק זו תהיה הופעה ראשונה שלו מאז הגיע בן ביטון ממכבי תל אביב: "ביטון שיחק עם כתף פרוקה בבאר שבע, אין מצב שהוא יוותר על המשחק בשבת", החמיאו בהפועל תל אביב פעם נוספת.

שטיין. בתמונת ההרכב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי