התרגשות בהפועל חיפה: "ננסה לתת להם תחושה שסמי עופר מלא"

1,500 אוהדים יורשו להיכנס לאצטדיון במשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד: "שמחים לשוב, התגעגענו לראות את השחקנים מקרוב", סיפר אחד מהם. קייס גאנם בספק, דור מלול יחזור מהרחקה, אלון תורג'מן ייעדר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בהפועל חיפה לקראת חזרת הקהל במשחק הבית הקרוב מול מועדון ספורט אשדוד (שבת ב-18:00). "למרות שמדובר בכמות לא גדולה, אנחנו מאוד שמחים לשוב ליציע. ננסה לתת לשחקנים תחושה שהאצטדיון מלא. התגעגענו לראות אותם מקרוב", סיפר אחד מאוהדי הקבוצה לספרוט1. כידוע, במועדון הוחלט כי רק הקהל הביתי יורשה להיכנס והאוהדים שיגיעו לסמי עופר בשבת יישבו ביציע המזרחי וזאת במטרה לשמור על אזור הספסלים סטרלי ככל הניתן.

בהפועל חיפה מבינים כי הסיכוי להתברג בפלייאוף העליון קלוש, אך ינסו לעשות את שלהם ולנצח את שני המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה (אשדוד בבית וחדרה בחוץ), כאשר בין שני משחקי הליגה תארח הקבוצה של חיים סילבס את מכבי תל אביב במסגרת בשמינית גמר גביע המדינה.

המגן דור מלול ישוב מהרחקה ויפתח בהרכב. לעומתו, אלון תורג'מן עדיין לא זמין והוא יחזור מול מכבי תל אביב. מי שנמצא בספק למשחק מול אשדוד הוא קייס גאנם שנפצע ב-0:0 מול כפר סבא. כזכור, החלוץ משחק כבר תקופה ארוכה עם קרע ברצועה הצולבת ובמועדון חוששים כי הוא ייאלץ בסופו של דבר לעבור ניתוח. גאנם ינסה לחזור לאימונים לקראת סוף השבוע ורק לאחר מכן יוחלט האם הוא ייכלל בסגל, כשקיימת אפשרות שהוא יזכה למנוחה לקראת משחק הגביע.

קייס גאנם | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי