סיסה זומן לנבחרת חוף השנהב ועלול להחמיץ את פתיחת הפלייאוף

בלם הפועל חדרה יקווה לרשום הופעת בכורה במדי ארצו, אולם במועדון טרם החליטו אם לשחררו למשחקי מוקדמות אליפות אפריקה. שבחים לזלקה שיצא למילואים וישוב לאימונים רק לאימון המסכם לקראת מכבי נתניה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה מספרים על אווירה טובה במועדון לאור התוצאות האחרונות, כשגם שער השוויון המאוחר שספגה הקבוצה ביום שני נגד מ.ס אשדוד לא קלקל את מצב הרוח הטוב. בקבוצה מדברים על כך שהם בדרך הנכונה להחילץ מהתחתית הבוערת ונותנים על כך קרדיט רב למאמן מנחם קורצקי.

כעת הקבוצה נערכת למשחק בשבת נגד מכבי נתניה, אולם היא חסרה את הקפטן מנשה זלקה שיצא למספר ימי מילואים – כידוע, בשירות הסדיר היה זלקה בחטיבת עורב צנחנים. הוא צפוי לחזור לאימונים ביום שישי ורק לאחר האימון יחליט קורצקי אם לכלול אותו ברשימת השחקנים בסגל למשחק הקרוב.

במועדון החמיאו לזלקה על התעקשותו להמשיך לשרת את המדינה: "לא בכל יום אנחנו נחשפים לתמונות מהסוג הזה – כדורגלן בליגת העל, קפטן של קבוצה, עולה על מדים, מוותר על אימונים ועושה שירות מילואים פעיל. את הסיפור של מנשה זלקה כולנו מכירים, אבל העובדה שגם היום, בעודו שחקן מוביל של הפועל חדרה והקפטן של הקבוצה – מנשה לא מוותר על מדי הזית, הקסדה, האפוד והמפגש עם החברים מהצנחנים, מרגשת מאוד. זלקה הוא דוגמא ומופת לאהבת המולדת, תרומה למדינה וערכים. אנו בהפועל חדרה גאים שזהו הקפטן שלנו, ומאמינים כי הוא יהווה מודל לחיקוי לאלפי נערים שחולמים לשחק בליגת העל, על מנת שיבינו שזה לא חייב לבוא על חשבון ערכים ותרומה למדינה".

בעוד זלקה ישוב לקראת המשחק, חדרה עלולה לאבד בקרוב את אחד השחקנים החשובים שלה. הבלם ג'ונתן סיסה זומן למשחקי נבחרת חוף השנהב במוקדמות אליפות אפריקה ועלול לצאת לשבועיים לאחר המשחק נגד הפועל חיפה במחזור סיום העונה הסדירה. בחדרה טרם החליטו אם לשחרר את הבלם ולנסות להסתדר בלעדיו בפתיחת הפלייאוף התחתון, אולם עבורו זו תהיה הזדמנות לרשום הופעת בכורה בנבחרת – עד כה הוא זומן רק לנבחרת עד גיל 23 וישב על הספסל בארבעה משחקים.

מנשה זלקה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי