כץ דורש "שש נקודות". במועדון לא הופתעו ממסקנת איגוד השופטים

בעלי הפועל חיפה שוחח עם השחקנים וביקש לשמור על אופטימיות: "כל עוד יש סיכוי, אני מצפה שתילחמו". כ-700 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בסמי עופר מול אשדוד ובמועדון מאמינים שכל הכרטיסים יאזלו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים ללא ניצחון וכשסיכוייה להתברג בפלייאוף העליון כמעט קלושים, הפועל חיפה תארח את מ.ס אשדוד לעיני 1,500 אוהדים נלהבים (שבת ב-18:00) ותקווה להשיג ניצחון שישאיר אותה בתמונת השישייה הראשונה לקראת מחזור הסיום של העונה הסדירה.

בנוגע לקהל, בפעימה הראשונה מכרה הפועל חיפה כ-700 כרטיסים והיום תיפתח המכירה לקהל הרחב. במועדון מעריכים כי כל הכרטיסים ייחטפו ולראשונה העונה שחקני הקבוצה יזכו לעידוד מהאוהדים, שינסו לדחוף אותם לניצחון מול הקבוצה החזקה של רן בן שמעון.

למרות הסיכוי הנמוך להעפיל לפלייאוף העליון, הבעלים יואב כץ עדיין מאמין שזה אפשרי ומנסה לשמור על אופטימיות במועדון. "כל עוד יש סיכוי, אני מצפה שתילחמו ורוצה שתביאו שש נקודות משני המשחקים הקרובים", אמר בשיחה שערך עם השחקנים.

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | ערן לוף

מבחינה מקצועית, הפועל חיפה תקבל את המגן דור מלול שישוב מהרחקה, אך תיאלץ להסתדר ללא אלון תורג'מן שייעדר מסיבה דומה. שחקן נוסף שייעדר הוא קייס קאנם, כאשר לא ברור אם החלוץ יוכל לשוב לשחק העונה. האחרון המשיך לשחק למרות קרע ברצועת הצולבת, אבל במשחק האחרון נפצע שוב והוא סובל מכאבים. כזכור, גאנם בחר בזמנו שלא לעבור ניתוח שהיה משבית אותו לתקופה ארוכה ועבר טיפול שמרני. בימים הקרובים הוא ייאלץ לחשב מסלול מחדש. "קייס הפתיע אותנו העונה, אבל לא בטוח שזה יכול לקרות פעם נוספת", אמרו בחיפה.

בתוך כך, בהפועל חיפה לא הופתעו מהמסקנה של איגוד השופטים, שקבע הבוקר כי השער של עידו שחר מול מכבי תל אביב היה חוקי. כזכור, במועדון שלחו בתחילת השבוע מכתב חריף לאיגוד השופטים והבוקר אמר גורם במועדון סיפר בכעס לספורט1: "זה היה ברור לאורך כל הדרך שהשער חוקי, אבל לצערנו אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. זאת לא הטעות הראשונה נגדנו. בעונה כזו כל נקודה חשובה ויכול מאוד להיות שבגלל החלטת שיפוט כזו או אחרת אנחנו לא נהיה בסופו של דבר בפלייאוף העליון".

עידו שחר מתוסכל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי