בחדרה ניסו להרגיע את אדרי: "ההזדמנויות יגיעו, אבל זה תלוי בך"

הקשר שהגיע מבית"ר מתקשה למצוא את מקומו. גם לבאבידי, שייעדר מהמשחק החשוב מול נתניה בשבת בגלל הרחקה שלישית העונה, זכה לשיחת עידוד. גולן לשחקנים: "תביאו את הדרבי". קורצקי: "עדיין לא רואה את מה שאני רוצה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

עם ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד ושמונה נקודות מתוך 12 אפשריות, הפועל חדרה תתארח מחר (שבת ב-15:45) אצל מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל ותקווה להמשיך את המומנטום המצוין שלה תחת המאמן מנחם קורצקי.

למרות התקופה הטובה, חדרה רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ובקבוצה מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחן עלולה לסבך אותה חזק בתחתית. מעבר לטבלה, במועדון מגדירים את המשחק כדרבי לכל דבר ועניין ורוצים להוכיח מי הקבוצה הטובה בשרון.

אורן גולן, היועץ המקצועי של הפועל חדרה, הבהיר לשחקנים הבוקר כי "זה דרבי לכל דבר ועניין ואני רוצה שתנצחו אותו". בנוסף, הנהלת הקבוצה ערכה השבוע מספר שיחות אישיות עם השחקנים, ביניהם דיא לבאבידי ושלום אדרי שקיבלו זריקת עידוד.

שחקני הפועל חדרה | לירון מולדובן

באשר ללבאבידי, המגן הורחק במשחק מול אשדוד וספג את הכרטיס האדום השלישי שלו העונה. "זה לא נעים, אבל אתה חייב להתעשת. כולנו איתך", אמרו לו במועדון. לאדרי, שהגיע מבית"ר ירושלים ובינתיים מתקשה למצוא את מקומו, נאמר: "ההזדמנויות יגיעו, אבל זה תלוי קודם כל בך". הקשר רשם עד כה שתי הופעות בלבד כמחליף.

במועדון שבעי רצון מכך שהפציעות של רובי לבקוביץ' ומקס גרצ'קין אינן חמורות והשניים יעמדו לרשות קורצקי בשבת. מוחמד אוסמן סיים לרצות עונש הרחקה והוא צפוי לחזור ל-11 על חשבון מנשה זלקה שהיה במילואים השבוע ולא התאמן עם הקבוצה. נועם כהן יפתח על חשבון לבאבידי המורחק.

קורצקי אמר לקראת המשחק: "כמו כל המשחקים האחרונים, אז גם המשחק מול נתניה משמעותי עבור שתי הקבוצות, כל אחת והמטרות שלה. נבוא סבלניים לאחר שפספסנו נקודות מול מ.ס אשדוד, אז ננסה להחזיר מול נתניה. המקצוע שלנו תמיד מייצר לחץ אבל לשמחתנו או למזלנו אין הרבה זמן לשקוע אחרי המשחק כי יש רצף משחקים. אני עדיין לא רואה לגמרי את מה שאני רוצה לראות ואמרתי את זה לשחקנים אבל אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ולקבוצה שלנו יש הרבה פוטנציאל".

הרכב משוער, הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', נועם כהן, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

מנשה זלקה | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי