הקאדר מתמלא: חזיזה יפתח מול בני יהודה, גם רוקאביצה בתמונה

ניקיטה רוקאביצה ודולב חזיזה חוגגים | מאור אלקסלסי

הסגל של מכבי חיפה חוזר לאיתנו: הקשר סיים עונש הרחקה של 4 משחקים, מלך השערים התאושש מפציעה ומקורונה ובכר מתלבט בינו לבין דוניו. גם שרי החלים, אך לא ברור אם יוכל לפתוח: "תמיד לא פשוט מול אבוקסיס"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי יום מנוחה, מכבי חיפה תחדש היום (שישי) את האימונים ותגביר את ההכנות לקראת המשחק החשוב מול בני יהודה ביום ראשון. הצוות המקצועי של הירוקים עקב אתמול אחר המשחק של הכתומים מול בית"ר ירושלים, שהסתיים ב-1:1, ומבין שמצפה להם משוכה לא פשוטה.

הקבוצה של יוסי אבוקסיס צפויה להגיע עם הגנה מעובה, וסגנית האלופה תצטרך למצוא פתרונות התקפיים. "לאורך השנים היה לא פשוט לשחק מול הקבוצות של אבוקסיס וככה יהיה גם הפעם. מבחינתנו, אין לנו לוקסוס להסתכל על קבוצות אחרות, אלא רק על עצמנו", אמרו במכבי חיפה.

צ'רון שרי, שנפצע במשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה, ינסה לחזור היום לאימונים מלאים. מחר צפוי המאמן ברק בכר להחליט האם ההולנדי יוכל לפתוח בהרכב, או שיתחיל את המשחק מול בני יהודה על הספסל.

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

מי שיחזור להרכב בוודאות הוא דולב חזיזה, שסיים עונש הרחקה ארוך במיוחד של ארבעה משחקים – שלושה בעקבות אירועי הדרבי, ועוד אחד בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בכרמל ציינו שחסרונו של הקשר פגע ביכולת ההתקפית של המגן סאן מנחם, שנראה פחות טוב בשני המשחקים האחרונים. "השילוב ביניהם היה אחד הגורמים להצלחה, נקווה שנקבל את זה בחזרה".

חזיזה לא יהיה השינוי היחיד שצפוי ב-11. עופרי ארד יחזור למרכז ההגנה על חשבונו של עאיד חבשי, וגם רז מאיר צפוי לעלות בהרכב על חשבונו של ארנסט מאבוקה. בנוסף, בכר מתלבט כרגע עם מי לפתוח בחוד – גודסוויי דוניו או ניקיטה רוקאביצה, שהתאוששו מפציעות, כאשר מלך שערי הליגה גם נמצא אחרי החלמה מקורונה.

עופרי ארד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי