שחקנים בכירים קרובים לחתימה על חוזה חדש במכבי תל אביב

במועדון עובדים במרץ על המשך ההתקשרות עם טננבאום, טיבי, סבוריט, גלזר, פרץ וחוזז. "יש הבנות עם חלקם", סיפרו בסביבת השחקנים והסבירו מדוע האלופה ממתינה. וגם: שישה שחקנים ייעדרו בקריית שמונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב עובדים לאחרונה במרץ על החוזים החדשים והמשך ההתקשרות עם דניאל טננבאום, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ ומתן חוזז. ראשי האלופה וכן המאמן פטריק ואן לוון רוצים מאוד להשאיר במועדון את השישה שכידוע נחשבים לשחקנים מובילים ומקווים לסיים את הסאגה בהקדם על מנת לאפשר להם להגיע בראש שקט לשלבי ההכרעה של העונה.

"השיחות עם רובם נמצאות בשלבים מתקדמים מאוד, כאשר עם חלקם כבר יש הבנות. חלק ממגבלות הפייר פליי יוסרו בסיום העונה ומכבי מחכה לראות איזה תקציב היא תוכל להעמיד כדי להתחיל ולבנות את הסגל לעונה הבאה", אמר הבוקר גורם בסביבת השחקנים לספורט1 ולמעשה ההסביר את הסיבה לכך שחלק מהשחקנים עדיין לא חתמו על חוזה חדש.

בתוך כך, מחר תתארח מכבי תל אביב בקריית שמונה (החל מ-19:50, ישיר בספורט1) ותקווה להשיג ניצחון ליגה עשירי ברציפות שיגדיל זמנית את הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות. האלופה ניצחה את הקבוצה הצפונית בעשרת משחקי הליגה האחרונים ולא הפסידה לה כבר 13 משחקים ברציפות, כשההפסד האחרון היה בנובמבר 2014, 2:1 בצפון הרחוק.

מתן חוזז, דור פרץ, אבי ריקן | אריאל שלום

מהסגל של פטריק ואן לוון ימשיכו להיעדר עדן קארצב, דן גלזר,יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ', כאשר אליהם יצטרפו גם אנדרה ג'ראלדש שסובל מכאבים בשריר הירך האחורי וטל בן חיים החלוץ שצבר חמישה כרטיסים צהובים. אגב, במכבי ת"א מאמינים שכהן ופשיץ' יהיו כשירים לדרבי הביתי מול הפועל תל אביב שיינעל את העונה הסדירה ואליו כידוע יגיעו 1,500 אוהדים של האלופה.

בעמדת המגן הימני צפוי לפתוח מחר מאור קנדיל, כשבקישור האחורי ימשיך ככל הנראה שרן ייני שהצטיין נגד בית"ר ירושלים. בשלישייה הקדמית אמורים לשחק מתן חוזז, אדוארדו גררו ואיתי שכטר. שחקני האלופה יזכו לתמיכה גדולה, כשלאצטדיון הצפוני צפויים להגיע כ-1,000 אוהדי מכבי ת"א, שחלקם רכשו כרטיסים ואילו אחרים יצפו במשחק מהגבעה הסמוכה לאצטדיון.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום: מאור קנדיל, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, שרן ייני, דור פרץ, אייל גולסה (דן ביטון), מתן חוזז, אדוארדו גררו, איתי שכטר.

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי