הצביעו: מי יהיו המנצחות והמפסידות במחזור ה-25 בליגת העל?

הפועל ת"א תארח את סכנין בקרב תחתית לוהט, מכבי ת"א תנסה לשמור על הפסגה בק"ש, הפועל ב"ש תתארח אצל פ"ת במטרה לשוב לשישייה הראשונה ומכבי חיפה תפגוש בקרב קצוות את בני יהודה. נחשו את תוצאות המחזור

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 והלפני האחרון של העונה הסדירה בליגת העל ייצא לדרך היום (שבת) כאשר המאבק המסקרן מכולם נותר על הפלייאוף העליון, לאור העובדה שרק שתי המוליכות מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הבטיחו את מקומן בשישייה הראשונה. אך המשחק הראשון של היום יהיה דווקא קרב תחתית בין הפועל תל אביב לבני סכנין (15:00, שידור ישיר בספורט1) כשהקבוצה של שרון מימר עשויה לעלות מעל הקו האדום במקרה של ניצחון.

מאוחר יותר מכבי נתניה תנסה לעשות עוד צעד לעבר הפלייאוף העליון נגד הפועל חדרה (15:45) וכך גם הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד שייפגשו בסמי עופר (18:00). במשחק שיינעל את הערב מכבי תל אביב המוליכה תנסה לשמור על המקום הראשון במשחק החוץ נגד קריית שמונה (19:50, שידור ישיר בספורט1).

יתר המשחקים יהיו ביום ראשון ויפגישו את שאר הגדולות של הכדורגל הישראלי. רוני לוי שעדיין לא השיג ניצחון עם הפועל באר שבע יתארח אצל מכבי פתח תקווה (20:00, שידור ישיר בספורט1), בית"ר ירושלים ככל הנראה תיפרד סופית מהמאבק מהפלייאוף העליון נגד הפועל כפר סבא 20:15, שידור ישיר בספורט4) ובמשחק המרכזי, מכבי חיפה שאיבדה את הפסגה לאחר הפסד לפתח תקווה תנסה לצאת לדרך חדשה נגד נועלת הטבלה בני יהודה. הצביעו בסקרים ונחשו מי יהיו המנצחות והמפסידות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי