Sport1 Banner

יוסי אבוקסיס: "אפשר להוציא תוצאה טובה מול מכבי חיפה"

מאמן בני יהודה דיבר לקראת מפגש הבית מול הירוקים: "זה אחד המשחקים הכי קשים שיש בליגה הזאת, נצטרך להיות במיטבנו ולדעת לסגור אותם". על חזרת הקהל: "אין כדורגל ללא אוהדים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

ימים ספורים לאחר התיקו במשחק ההשלמה נגד בית"ר ירושלים, בני יהודה תנסה להפתיע מחר (ראשון, 20:45) את מכבי חיפה לעיני 1,500 אוהדים כתומים בבמופילד, בתקווה לעלות מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור ה-20.

דן מורי יחמיץ את ההתמודדות בעקבות צהובים. המאמן, יוסי אבוקסיס, יחזור למערך של שלושה בלמים כאשר מי שאמור להחליף את הקפטן הוא עמית גלזר. שי מזור יוסט מהקישור אל מרכז ההגנה וישחק לצדו של אליסון דוס סנטוס.

הבשורות החיוביות מגיעות מכיוונו של מתיאה ליואיץ', אשר יחזור אחרי שבמשחק הקודם מול בית"ר ירושלים שב לסגל לאחר שהחלים מקורונה. שחקן נוסף שהחלים מהנגיף ואמור לפתוח הוא תאמבי סגס. פאטוס בצ'יראי ימשיך בחוד, ניב זריהן או אלמוג בוזגלו ישחקו לצדו. ברק לוי ימשיך בין הקורות, מוחמד גדיר עדיין לא כשיר.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "כמובן שמכבי חיפה קבוצה מצוינת, היא הוכיחה את זה לאורך כל העונה. זה אחד המשחקים הכי קשים שיש בליגה הזאת, נצטרך להיות במיטבנו, לדעת לסגור אותם ולדעת לצאת בצורה חכמה להתקפה בשביל להוציא נקודות. נכון שהמצב שלנו בטבלה לא פשוט, אבל אנחנו באמת מאמינים שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה מחר".

על החזרה של הקהל ליציע: "אין כדורגל בלי קהל. אנחנו מאוד שמחים ומאושרים שהקהל חוזר למגרשים. לפי מה שאנחנו מבינים, לאט לאט גם תגדל כמות האוהדים שיורשו להיכנס, וזה משמח אותנו מאוד".

יש לציין כי הניצחון האחרון של בני יהודה על מכבי חיפה, היה לפני שנתיים בדיוק כאשר השיגה 0:2 בסמי עופר מצמד של יאקוב סילבסטר ואדום של ארנסט מאבוקה. ובפעם האחרונה שהכתומים גברו על הירוקים בביתם, צריך לחזור עד לאוגוסט 2017, שם השיגו גם כן 0:2 מצמד מאוחר של מתן חוזז. בשני המקרים אבוקסיס היה המאמן.

הרכב משוער: ברק לוי, עמית כהן, שי מזור, אליסון דוס סנטוס, עמית גלזר, רז נחמיאס, ג'ורג' פוצ'יבה, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן (אלמוג בוזגלו), פאטוס בצ'יראי.

גודסוויי דוניו, דן מורי | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי