אטוולד: "פתח תקווה הראתה שאפשר לנצח את מכבי חיפה בסמי עופר"

האוהדים חזרו והצליחו לרגש את מאמן מכבי נתניה ("זו הסיבה לכדורגל") ששלח מסר לפני המשחק הגורלי נגד הירוקים: "אם לא ניקח נקודות פה נצטרך לקחת שם". קורצקי: "0:1 זו תוצאה שאני מאוד מאוד אוהב"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה טרפה את הקלפים היום (שבת) עם הניצחון הדרמטי על מכבי נתניה, והפכה את המאבק לפלייאוף העליון יותר צמוד מתמיד. מי שהבין את גודל ההפסד, כנראה יותר מכולם, הוא ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה, שדיבר אחרי ההפסד המאכזב.

על חזרת הקהל: "אוהדי נתניה פנסטסטיים, זו הסיבה לכדורגל, באופן מיידי הם העלו לי חיוך לפנים, למרות שקשה לחייך כרגע, אבל הדרך שבה הם עודדו את השחקנים והדרך שבה השחקנים הגיבו, חיכינו לזה הרבה זמן".

הסיבות להפסד: "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו טיפה שאננים במשחק שלנו, במיוחד בחלק האחרון, בחלק השני אני חושב שההתקפות שלנו היו איטיות ונתנו להם זמן להסתדר, אם אנחנו יודעים שקבוצה רוצה להגן אנחנו צריכים לשחק יותר מהר, לא עשינו את זה. אני חושב שייצרנו הרבה יותר מצבים מהם, אבל חייב גם להבקיע".

צריכים לנצח את מכבי חיפה בסמי עופר: "זו הסיטואציה שנקלענו אליה, זה קשה, אבל מכבי פתח תקווה הראתה שזה אפשרי. אם לא ניקח את הנקודות פה נצטרך לקחת את הנקודות שם".

אוהדי מכבי נתניה | שלומי גבאי

מנגד, המאמן המנצח, מנחם קורצקי, לא הסתיר את ההתרגשות אחרי הניצחון היקר בנתניה:"אני חושב שכל הקרדיט מגיע לשחקנים, הם עברו שבוע וחצי לא קלים, עשרה שחקנים בשני משחקים מהמחצית. נתנו הכל, גם במשחק הקודם נגד אשדוד שהיה מאוד מאוד קשה, פספסנו את הנקודות, אבל הבטחתי לשחקנים שאם נמשיך ביכולת הזאת ננצח עוד הרבה, אני חושב שכל הקרדיט מגיע לשחקנים, אני גאה בהם, ואמנם לא סיימנו, אבל אני יודע שהעונה באיזה מקום היה פה פספוס, כי יש פה פוטנציאל מאוד גדול".

ניצחון מרגש באופן אישי עבורו: "עם הזמן אתה יודע להעריך דברים, במיוחד אחרי שקורים דברים בריאותיים לא הכי נעימים, אז לומדים להעריך דברים, במיוחד במשחקים של 0:1, זו תוצאה שאני מאוד מאוד אוהב, לנצח בשיניים. אני חייב לפרגן לנתניה, קבוצה מצוינת שמגיע לה הרבה מחמאות, אבל היה לנו את המטרות שלנו, לבוא למשחק הזה לתת הכל ולנצח, טיפה לנשום, אבל מבחינתנו שום דבר לא גמור, נמשיך לעבוד קשה, לשפר את השחקנים ונשיג את המטרה – להישאר בליגה".

התצוגה של רובי לבקוביץ': "אני חושב שרובי עושה מבחינתו עונה מצוינת, זה לא משחק ראשון או שני שהוא נותן לנו נקודות, בשביל זה הוא שוער. דיברתי איתו בחדר ההלבשה, מבחינתו הוא עשה את העבודה שלו, אני יודע שהוא בדרך הנכונה להגיע למקומות שהוא רוצה".

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום
רובי לבקוביץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי