קלינגר: ההרחקה של שלמה הזויה, הגישה הייתה טובה

מאמן הפועל תל אביב התראיין לספורט1 אחרי ההפסד לסכנין: "לחץ יהיה עד הסוף לכולם, זו התחתית, היא כל הזמן רודפת אחרייך. מי שישפוט את גרינפלד זו הוועדה". איינבנידר: "כשהגענו הקבוצה הייתה מתחת לקו האדום"

(גודל טקסט)

אוהדי הפועל תל אביב חזרו היום לאצטדיון בלומפילד אחרי יותר משנה, וקיוו לחגוג את המאורע עם ניצחון על בני סכנין, אך בדומה לפעמים רבות בשנים האחרונות, חזרו הביתה מאוכזבים. חניכיו של ניר קלינגר לא הרשימו ונכנעו 1:0 לקבוצה של שרון מימר משער של איהאב גנאים, המאמן ניסה לשמור על קור רוח בסיום בראיון לליאב נחמני מספורט1.

קלינגר: "אני לא חושב שהייתה בעיה בגישה, להיפך, הייתה בעיה ביכולת, בעיקר בחלק ההתקפי. אבל לא בגישה. גם אחרי ההרחקה ההזויה הזאת, שבאמת צריך להבין מה קרה שם, המשחק לא השתנה בעשרה שחקנים, המשכנו לשלוט ולהשכיב את סכנין אחורה, הם בזבזו זמן וזה בסדר מבחינתם, אבל אנחנו צריכים לבוא בטענות לעצמנו. היו לנו היום, אני לא מגזים, 20 הגבהות מהצד ואף אחת לא מצאה כתובת, זה אומר שלא היינו מספיק מדויקים, לא עשינו מספיק קומבינציות מהירות בהתקפה, ולכן שלטנו לכאורה במשחק, אבל זה לא נותן שום דבר, לא נותן נקודות, וגם לא הקפדנו במצב נייח שבו ספגנו את השער".

נלחצו מהקהל: "אני חושב שאמרתי, הגישה הייתה גישה טובה. לחץ יהיה עד הסוף לכולם, אף קבוצה לא יכולה לנשום לרווחה, לא משנה אם היא ביכולת טובה. זו התחתית, היא כל הזמן רודפת אחרייך. אני חושב שצריך להיות הגונים ולהגיד שבמשחק הזה היינו צריכים לעשות הרבה יותר טוב בהתקפה ולנצח. סכנין באמת הבקיעה שער והסתגרה, ואנחנו לא היינו מספיק חכמים, זה ההסבר הכי פשוט וענייני שאני יכול לתת. אנחנו ממשיכים קדימה ומקווים ששחקנים יחזרו מהפציעות, כי אנחנו באמת מתילים לאבד יותר מדי. וזהו, אין יותר מדי מה לקחת הביתה מהמשחק הזה ולהתאבל עליו, אלא להמשיך לנסות לפתח יכולת טובה ולהשתפר בהתקפה".

ההרחקה של רז שלמה: "לא אמרתי כלום לגרינפלד, אני חושב שאין צורך לדבר איתו, הוא קיבל את החהלטות ומי שישפוט אותו זו הוועדה שלו, הוא הרי שופט גדול ובכיר בליגת האלופות, הוא צריך לעשות את הביקורת על עצמו, לא אני, באמת ניסיתי לשלוט. היה משחק קשה עבור השופט היום, לטעמי ההחלטות שלו היו פחות טובות, אבל זה איגוד השופטים צריך לקבוע".

חזרת האוהדים ליציעים: "מרגש אין מילה אחרת. חבל שלא נתנו להם הרגשה של ניצחון כמו שעשינו בתקופה האחרונה, אבל זה צעד אחד, אני חושב שהפועל תל אביב קבוצה טובה שהייתה הרבה יותר טובה מסכנין היום, ונשתפר במה שצריך".

דן איינבינדר , ניר קלינגר | אודי צטיאט

דן איינבינדר, שזכה כנראה לתמיכה הגדולה ביותר מהקהל, התראיין לספורט1 בסיום: "אין ספק אחרי שנה בלי קהל ביציעים, באנו למשחק שהקהל ליווה אותנו ודחף אותנו מהחימום, רצינו להחזיר להם שלוש נקודות ומשחק הרבה יותר טוב ממה שהצגנו, לצערי זה לא קרה, ממשיכים הלאה".

נלחצו מהקהל? "קשה לי כמה דקות עדיין לנתח את המשחק, אבל אני חושב שהוא לא התפתח כפי שרצינו, כשידענו שמצבים נייחים במשחקים כאלה יכולים להכריע את המשחק וזה בעצם מה שקרה, ידענו שיש לנו כמה שחקנים חשובים חסרים והיינו צריכים להעלות את הרמה, לא עשינו את זה. לא הצלחנו לייצר מספיק הזדמנויות, לא שיחקנו מספיק שוטף, נלמד מכל מה שעשינו היום ואני בטוח שנהיה מוכנים להמשך הדרך".

מאבקי התחתית: "זו סיטואציה שאנחנו נלחמים על החיים שלנו, אני שמח שהקבוצה קצת השתנתה בינואר ובעצם עד המשחק הזה הפסדנו רק למכבי חיפה, כשהגענו הקבוצה הזו הייתה שש נקודות מתחת לכל שאר הקבוצות במקום האחרון, שמח שהתייצבנו, שמח שעשינו דרך יפה, היה מומנטום טוב, עכשיו קצת חזרנו אחורה, אבל נצטרך להרים את עצמנו, יש פה שחקנים מנוסים שיקחו על עצמם ויתנו ביטחון לצעירים, וביחד נצא מהמיני משברון הזה שנקלענו אליו בהפסד לסכנין".

איינבינדר וקלינגר בראיונות לספורט1 אחרי ההפסד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי