"אין לי אוויר": צפו בראיון המרגש של קנדיל לספורט1 אחרי הניצחון

השוער דיבר בכנות לספורט1 אחרי הניצחון החשוב על הפועל תל אביב: "הנקודות כמו אוויר לנשימה בשבילנו ובשביל סכנין, אנחנו לא מצליחים לייצר רגעי נחת לנו ולאוהדים". מימר: "יש פה חבורה של גברים"

(גודל טקסט)

בני סכנין השיגה היום (שבת) שלוש נקודות יקרות מפז במאבקי התחתית, כשהצליחה לנצח 0:1 את הפועל תל אביב בבלומפילד לעיני 1500 אוהדים שחזרו ליציעים אחרי יותר משנה. הניצחון לא היה מובן מאליו עבור שחקני סכנין, ובמיוחד לא עבור מחמוד קנדיל, שוער הקבוצה, שדיבר בכנות ובפתיחות לספורט1 בסיום המשחק.

קנדיל: "אני חושב שהנקודות האלה הן כמו אוויר לנשימה בשבילנו, בשביל סכנין, שכל הזמן נלחמת על חייה העונה, אני חושב שאם אני מגיע למצב הזה, אחרי משחק, שאני מגיע להתראיין ואין לי בכלל אוויר לנשום, זה מעיד על הלחץ שנמצא במועדון, אנחנו לא מצליחים לייצר רגעי נחת לנו ולאוהדים שיושבים בבית ומחזיקים לנו אצבעות, אנחנו מאוד זקוקים להם בפלייאוף. אני חושב שאלה נקודות שיתנו לנו דחיפה בע"ה".

צפו בראיון של קנדיל לספורט1 אחרי הניצחון

הלחץ מהתחתית: "אני חושב תחת לחץ, קל לדבר, אבל מבפנים, אני מרגיש את השחקנים, באמת קשה להם להיות מתחת לקו האדום, זה תמיד מלחיץ, הגענו להרבה משחקים שלא הצלחנו להבקיע שער שדה. הודות לקרנות והמצבים נייחים שאנחנו מבקיעים בהם, אני חושב שעוד נעשה דברים טובים בפלייאוף".

מאזן הבית העגום: "האמת מוזר, אנחנו בעצמנו לא יודעים מה עובר לנו בדוחא, אבל אין לי בעיה לנצח בחוץ ולהפסיד בבית, העיקר לאסוף נקודות ולהישאר בליגה כמה שיותר מהר".

מחמוד קנדיל | אודי ציטיאט

גם מאמן בני סכנין, שרון מימר, לא הסתיר את שביעות רצונו מהיכולת של שחקניו: "זה לא משנה נגד מי משחקים, ברגע שירדנו מתחת לקו האדום היה חשוב לעלות מעליו, זה אמור לתת לנו ביטחון. ראיתם קבוצה שגם אחרי 0:1 לא היה לה הרבה שקט, אם היה לנו טיפה יותר שקט היינו יכולים לסיים את זה גם ב-2 או 0:3, לצערי, אין את השקט הזה. ככל שנצבור נקודות זה יקרה ואז נשחק כדורגל יותר טוב, לא שיחקנו מספיק טוב היום. אבל נשארים בליגה קודם כל עם הקרבה, כמו שהם עשו, ובאמת יש לי פה חבורה של גברים ומגיע להם שאפו על המשחק הזה".

יותר טובים במשחקי חוץ: "לא נכנס לזה ולא מנתח את זה, בסופו של דבר נשארו לנו שמונה משחקים, צריכים לצבור כמה שיותר נקודות, בית או חוץ, ולסיים את העונה מעל הקו האדום".

הקו האדום מלחיץ: "כמו שאמרתי, המצב בטבלה הלחיץ אותנו, גרם לשחקנים לרצות לשמור על ה-0:1 הזה, אם היינו יותר שקטים זה היה נגמר הרבה לפני. להם הייתה אלילת מזל שהכדורים שלנו לא נכנסו, ולנו היה גם קצת בסוף עם הכדור בקורה. בסופו של דבר, ניצחון חשוב, שלוש נקודות במאבק שיהיה עד סוף העונה, אם נמשיך בדרך הזאת נשיג את המטרה".

שרון מימר, עלי עותמאן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי