ייני: "התגעגענו לקהל. קנדיל רקד להם". חזיזה הגיב לפנדל

לאחר הניצחון 0:2 נגד ק"ש, קפטן מכבי ת"א סיפר: "האוהדים מילאו פינה חשוכה. הם מקשים על כל היריבות". ואן לוון: "לא נותנים לטבלה להשפיע על המחשבות". כוכב מכבי חיפה העלה סטורי בעקבות השריקה המפוקפקת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לעיני כ-800 צופים, מכבי תל אביב עמדה הערב (שבת) בפני אתגר גדול, ניצחה 0:2 את קריית שמונה ובכך הגדילה זמנית את הפער ממכבי חיפה בפסגת ליגת העל. המאמן פטריק ואן לוון סיכם את הניצחון החשוב ואמר על הקהל שחזר: "עבר הרבה זמן מאז שראינו אנשים בצהוב חוץ מהשחקנים שלנו על המגרש, ראינו אותם גם ביציעים היום וזה מאוד נחמד שנתנו להם להיכנס לאצטדיון".

ההכנה בצל הפצועים: "חושב שאנחנו מתכוננים כמו לכל משחק, רצינו לבוא לפה ולנצח, אנחנו לא מסתכלים על הטבלה כי עדיין לא נגמר, אז אנחנו לא נותנים לטבלה להשפיע לנו על המחשבות. אנחנו רוצים להמשיך לנצח בכל משחק". האם קל יותר להוליך מאשר לרדוף: "כמו שאמרתי, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, וככל שאתה מנצח יותר משחקים אז זה קל".

השינויים בעמדות של השחקנים כמו ייני: "אנחנו לא עושים דברים חדשים, השחקנים ששיחקו היום מכירים את העמדות האלה, לפעמים חסרים לנו שחקנים מפציעה או כרטיסים צהובים, אבל זה לא משפיע על המשחק שלנו". הדרבי במחזור הבא: זה משחק מאוד נחמד, ובגלל שזה דרבי עם אוהדים האווירה תהיה יותר טובה.

שחקני מכבי ת"א חוגגים עם האוהדים. "רוצים להמשיך לנצח בכל משחק" | מאור אלקסלסי

גם הקפטן שרן ייני דיבר לאחר הניצחון והתייחס לחזרת הקהל: "התגעגענו מאוד והאוהדים מילאו פינה חשוכה, קנדיל רקד להם, בשבילנו זה היה מרגש מאוד. הקהל עוזר מאוד למכבי תל אביב, במשחקי בית, הם מקשים על היריבה מעבר לזה שהם תומכים בנו. אז הם היו חסרים לנו וכיף שהם מתחילים לחזור".

האם קל יותר להוליך מאשר לרדוף: "בכדורגל, בספורט הלחץ תמיד משתנה. אנחנו צריכים להיות מקצוענים ולהתרגל לכל סוגי הלחץ. המשימה בסוף היא אותה משימה, לעבוד קשה ולהשיג את הנקודות, בין אם אנחנו במקום הראשון או במקום השני, אז כשמסתכלים על זה, המשימה היא אותה משימה".

הצבתו כקשר: "קודם כל, רוב המשחקים ששיחקתי בקריירה שלי שיחקתי כקשר, כמובן שאני רגיל לשחק בלם בשנים האחרונות, אבל מבחינתי זה כיף, כי אני נהנה לגעת בכדור ולהיות יותר מעורב".

ייני. "המשימה היא אותה משימה" | מאור אלקסלסי

בתוך כך, לקראת סיום המשחק בק"ש נשרק פנדל מפוקפק לטובת מכבי ת"א, אותו כבש מתן חוזז. מיד לאחר שריקת הסיום, דולב חזיזה ממכבי חיפה התייחס לאירוע בחשבון האינסטגרם שלו כשהעלה סטורי עם פרצופים צוחקים.

הסטורי של דולב חזיזה | צילום מסך, אינסטגרם

מן העבר השני, המאמן קובי רפואה סיכם: "משחק ראשון שהקהל חוזר למגרשים, אני חושב שהקהל נהנה, ראה קבוצה שעובדת ומשקיעה. אם נגע במשחק, היינו עם עשרה שחקנים מהדקה ה-30, והשחקנים רדפו אחרי מכבי בלי הפסקה. כל הכבוד אני מאוד גאה בהם, שבוע הבא, שבוע גורלי בשבילנו".

המשחק נגד כפ"ס: "ברור שרק ניצחון, נעשה הכל כדי להכין את הקבוצה, יש קצת זמן להתאושש אחרי העומס שעברנו, ואני מאוד מקווה ובטוח שנהיה מוכנים נגד כפר סבא". הריצה הנהדרת: "כן אבל זה עדיין לא נגמר, בסופו של דבר אתה רוצה לסיים את המשחק כמו שצריך. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים, אני יכול לבוא בטענות ליואב כי זה חוסר אחריות להשאיר אותנו בעשרה שחקנים, על זה אני כועס, אבל השחקנים עשו את המקסימום וכל מה שהם יכולים, אין לי טענות אליהם".

השיפוט של נאאל עודה: "שאלה הבאה, לא נתעסק עם השופט הזה עוד פעם. נתעסק במה שצריך, מכבי היו יותר טובים מאיתנו, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה.. עוד פעם וועדה, זה סתם מוציא ממני אנרגיות. הלאה" הפלייאוף העליון: "אנחנו כל הזמן מדברים על הפלייאוף העליון, אמרתי שזו המטרה, להיות בפלייאוף העליון, מאמינים לא מאמינים, אנחנו מאמינים, נבוא מוכנים לשבוע הבא ואני מקווה שנעשה את זה".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי