"אין הסבר לחוסר ההצלחה שלנו בבלומפילד": מבוכה בהפועל ת"א

אחרי ההפסד לסכנין, בשורות האדומים כבר חושבים על משחק הגביע נגד נתניה: "צריך להרים את השחקנים, אין עצירות". ביקורת על השיפוט של גרינפלד. גוטליב עשוי לחזור למשחק הקרוב, בן ביטון ואזולאי ימשיכו להיעדר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב חשו אתמול מבוכה לאחר ההפסד 1:0 לבני סכנין אתמול (שבת) בבלומפילד. בחדר ההלבשה של האדומים שררה דממה בסיום המשחק, זאת בניגוד לדקות שקדמו לשריקת הפתיחה, בהן השחקנים שמעו את העידוד שקיבלו מכאלף אוהדים באצטדיון, אשר הצליחו לרגש מאוד את שחקני הפועל ת"א והצוות המקצועי.

גורם במועדון האדום סיפר: "אכזבה גדולה. ההפסד הזה החזיר הקבוצה שניים או שלושה משחקים אחורה. אי אפשר לעצור. צריך כבר הבוקר להרים את השחקנים כי אין עצירות. עוד רגע מגיע משחק הגביע נגד מכבי נתניה והדרבי נגד מכבי. אין לאף אחד הסבר מדוע אנחנו לא מצליחים לנצח בבלומפילד".

בהפועל ת"א מודעים לבעיה שיש בחלק הקדמי – החלוצים מקבלים לא מעט כדורים, אך לא מצליחים לסיים את המהלכים ברשת. לידור כהן, רז שטיין ואושר דוידה נמצאים במוקד בשל כמו המצבים הרבה שהם מגיעים בכל משחק, אך לא כובשים. כאמור, הפועל ת"א צריכה לפגוש בקרוב את מכבי נתניה בגביע המדינה, מה שנמצא בראש סדר העדיפויות של המועדון בשלב זה.

מבוכה בהפועל ת"א לאחר ההפסד לסכנין | אודי ציטיאט

המאמן ניר קלינגר הודה בסיום המשחק: "אנחנו לא חדים מספיק בחלק הקדמי. השליטה שלנו היא אופטית בלבד כי אנחנו לא כובשים שערים. נשפר את כל מה שצריך לשפר". מסתמן כי הבלם אדי גוטליב יחזור להרכב נגד נתניה, זאת רק בתנאי שהטיפול התרופתי שהוא מקבל ישפיע על הדלקת במפשעה. בן ביטון ושלומי אזולאי, שנפצעו נגד הפועל באר שבע, לא מתוכננים לשחק בגביע.

ביטון יעבור בקרוב צילום רנטגן כדי לאבחן את הפריקה בכתף וכדי לקבוע את מועד חזרתו למגרש. בכל הקשור לאזולאי, השחקן עדיין חש כאבים בשל נקע בקרסול והוא לא ישחק נגד היהלומים, כמו גם הבלם רז שלמה שהורחק בכרטיס אדום נגד סכנין. דוידה ספג כרטיס צהוב חמישי במשחק והוא ייעדר מהדרבי נגד מכבי תל אביב, אך כן ישחק בגביע המדינה.

בנושא ההרכב למשחק הקרוב בגביע, מסתמן כי קלינגר עושי לבצע רוטציה על מנת לחלק עומסים. לא מן הנמנע כי דורון ליידנר, שי אייזן, עמנואל בואטנג, אופק ביטון וגיל יצחק יקבלו את חולצת ההרכב. בהפועל ת"א מתחו אמש ביקורת גם על השופט אוראל גרינפלד לאחר המשחק, זאת בעיקר בגלל ההחלטה להרחיק את שלמה. במועדון שוקלים לשלוח היום מכתב תלונה בנושא לאיגוד השופטים, על מנת שכל נושא השיפוט ייבדק.

גרינפלד במשחקה של הפועל ת"א | אודי ציטיאט

הדרבי התל-אביבי המתקרב בליגה יקבע את המיקום של הקבוצה בתום העונה בפלייאוף התחתון. שלוש הקבוצות האחרונות בטבלה בסיום העונה הסדירה יוגרלו לשלושה משחקי בית וארבעה בחוץ. בהפועל ת"א אמורים לפנות היום לאנשי מכבי ת"א כדי שיגדילו את כמות הכרטיסים עבור האדומים למשחק, זאת לאחר שהצהובים כבר הודיעו כי לא יאפשרו לאוהדי האדומים להיכנס לאצטדיון בדרבי.

מלבד הצופים שהורשו להיכנס לאצטדיון, אוהדי הפועל ת"א נכחו אתמול גם מחוץ למגרש המפורסם ביפו ושרו שירי עידוד לשחקנים עוד לפני שריקת הפתיחה. שחקן בקבוצה התייחס לקהל ואמר: "שמנו את הקולות מחוץ לבלומפילד. רצינו להקדיש לקהל שלנו ניצחון, אבל אכזבנו אותו. השער המוקדם שספגנו והכרטיס האדום עצרו אותנו לגמרי. כבר הגיע לשחקן מול אצטדיון מלא, אשר מעודד ותומך בנו. האוהדים שלנו חסרים – הם השחקן ה-12".

אוהד הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי