צפו בתקציר: הפועל ב"ש סיימה בתיקו מאכזב נגד פ"ת

הדרומיים הציגו משחק התקפי אנמי נגד המלאבסים, סיימו ב-0:0 חלש וכעת יקוו לנס במחזור הסיום כדי לסיים את העונה בפלייאוף העליון. טאהא נפצע והוחלף בשלב מוקדם, רוסה ערך בכורה והוחלף במחצית

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עלתה הערב (ראשון) למשחק שהוא כמעט על עונה שלמה מבחינתה נגד מכבי פתח תקווה ולאחר עוד הופעה מאכזבת של השחקנים הדרומיים, הם סיימו ב-0:0 באצטדיון המושבה. המשמעות היא שהקבוצה מבירת הנגב עדיין מחזיקה בסיכוי לסיים בפלייאוף העליון, אך היא לא תלויה בעצמה במחזור הסיום של העונה הסדירה, שייערך ביום שבת הקרוב.

אחרי שבוע סוער מאוד מחוץ למגרש, ב"ש הגיעה היום להתמודדות בפ"ת ללא ז'וסואה, חאתם עבד אלחמיד ומרסלו מלי המורחקים, וללא שון גולדברג, אור דדיה ומריאנו בריירו הפצועים. מי שכן היה זמין למאמן רוני לוי הוא פארליי רוסה הברזילאי, שעלה לבכורה בהרכב אבל סיים את המשחק אחרי מחצית אחת פושרת, בדיוק כמו שאר חבריו שמיעטו לאיים על השער במשחק הקריטי.

מן העבר השני, מכבי פ"ת הייתה יכולה להבטיח כבר היום את הפלייאוף העליון עם ניצחון, אך לאור התוצאה היא תהיה חייבת לעשות זה במחזור הנעילה של העונה. ארד בר חזר ל-11 של גיא לוזון, שפתח גם עם הכוכב ליאל עבדה, אבל נראה שמשחק ההתקפה המוכר של המלאבסים לא היה נוכח הערב.

רוני לוי וגיא לוזון. משחק חלש של ב"ש ופ"ת | קובי אליהו

לרשימת הפצועים של הפועל ב"ש נוסף הערב גם הבלם לואי טאהא, אשר נפגע בראשו בשלב מוקדם במשחק, אך המשיך לשחק. לאחר מספר דקות, טאהא התיישב על הדשא ונראה מסוחרחר, ועל כן הוא הוחלף כאמצעי זהירות מהחשש לפגיעה חמורה יותר.

הרכבים

מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, ינון אליהו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, ירדן כהן, איתן אזולאי, ארמנדו קופר (תאי בריבו, 72), ארד בר (מורגן פרייר, 52), נאור סבג (אור אינברום, 52), עבדיאל ארויו (עמית מאיר, 52), ליאל עבדה.

אוהדי הפועל באר שבע | קובי אליהו

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דוד קלטינס (איתן רצון, 76), לואי טאהא (עמית ביטון, 36), מיגל ויטור, דודי טויטו, מרואן קבהא, תומר יוספי, פארליי רוסה (אלטון אקולטסה, 46), סינטיהו סלליך (איליי מדמון, 46), רותם חטואל (ג'ומתן אגודלו, 87), שגיב יחזקאל.

מהלך המשחק

דקה 13, החמצה גדולה של ב"ש: טויטו הרים כדור נהדר מהאגף, קבהא המשיך עם הראש וחטואל פספס את הכדור בסנטימטרים מחמישה מטרים.

אוהדי הפועל באר שבע | קובי אליהו
אוהדי הפועל באר שבע | קובי אליהו

דקה 16, איום ראשון של פ"ת: עבדה הכניס כדור נהדר לעבר המגן אליהו, שהתקדם לעבר השער ובעט בעוצמה, אך לויטה הדך את הכדור לקרן.

רותם חטואל, ינון אליהו | קובי אליהו
דניאל פלשר, מרואן קבהא | קובי אליהו

דקה 36, חילוף מוקדם במשחק: טאהא ספג מכה בראשו לאחר מאבק עם קופר על הכדור. הבלם חזר למשחק אך לאחר מספר דקות נאלץ לרדת לספסל מחשש לפציעה חמורה יותר. עמית ביטון נכנס במקומו.

דקה 45+4, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים, לאחר 45 דקות מאכזבות.

מחצית שנייה

דקה 60, המשחק שקול: שתי הקבוצות מנסות להוביל כמה שיותר התקפות, אך לא מצליחות לייצר איומים על השערים.

שגיב יחזקאל, דניאל פלשר | קובי אליהו

דקה 72, ניסיון הבקעה לפ"ת: אחרי דקות חלשות מאוד במשחק, פרייר ניסה את מזלו מקצה הרחבה, אבל הכדור היה חלש ולויטה קלט בקלות

דניאל פלשר, רותם חטואל | קובי אליהו
אריק ינקו, דניאל פלשר | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי